Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne starte en webshop, men jeg har brug for hjælp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminor jeg vil gerne starte en webshop men hvordan skaffer jeg varene har ikke noget imod og have et lager selv men dropshipping er jo også godt kender i nogle gode steder jeg kan kigge på :D' og meget af det skal være elektronik så det skal jo være (ce) mærket :D

og da jeg prøver at lave hjemmesiden selv jeg har et domain og hjemmeside så jeg kan bare lave det men har ikke så meget forstand på alt det der jeg har hentet dreamweaver til at prøve at lave en webshop men  tænkte på om man ikke kan hente et nemmere program så man kan bare smide det over feks http://www.goldenplanet.dk/ noget hvor det er ikke er det sværeste da jeg ikke er pro til det :D

og hvor hvis jeg vil kigge på php koder og alle de andre kender i så nogle gode steder til at kigge på det ??

og betalings måder er paypal ikke gratis ?? og hvor finder jeg så man kan betale med dankort og mastercard ?? :D'

tusind tak på forhånd :D

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 21:01
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej, disse indlæg ser vi meget tit.
Varene kan du leje et lager til det . (det er det letteste)
Hvis du vil ha' en god webshop hvor du dog ikke skal opsætte og kode selv, kan jeg anbefale PrestaShop, som er gratis og hvor der findes næsten alle betalingsmuligheder inklusiv PayPal, i prestashop kan du let holde styr på varene og let og tilføje - dog er designet ikke så godt men du kan købe flere designs på addons.prestashop.com - tror jeg.
For at starte en rigtig webshop som en virksomhed skal du mindst være 18 år - da du skal have et CVR til dit firma Du skal sætte dig mere dig i det, det lyder mere som om du tror det enkelt .

Med Venlig Hilsen
Casper Hansen 

Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:14

ved godt det ikke er nemt men samler bare information ind :D

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 08:52

Hej,

Når du ikke har erfaring indenfor webshops, er der jo mulighed for at få sat en webshop op for 500 kr. hos Danhost. Og den shop er bygget op med et såkaldt CMS-system, der hjælper dig trin-for-trin når du opsætter alle dine produkter og når du fremover skal vedligeholde din shop. Ligeledes bliver du hjulpet godt på vej med søgeordsoptimering via metatags.

Webshoppen er fra start af allerede inkluderet betalingsmoduler, kontakrformularer samt muligheden for at du kan sende nyhedsbreve ud. Dertil er hosting også inkluderet i prisen.

Så selvom du blot er ved at stikke en finger i jorden for mulighederne, så synes jeg da du skal se lidt nærmere på denne Webshop-pakke på Danhosts hjemmeside.

Held og lykke med dit projekt.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vis ikke er pro , synes jeg prestashop er det lettest du kan tilføje moduler enkelte igennem deres system det er kræver ingen pro webmaster at kunne lave det , det er ligeså enkelt som alle de købe cms der findes 

det eneste du skal gøre er kun engang betale en webmaster et beløb og ikke for livet altid betale et gebyr på måske helt op til 500 kroner per måneden 

der findes prestashop modul mastercard visa kort med mere alt kan tilføjes 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 47
Fra  TieMan.dk Skrevet kl. 09:42

Hej, 

Du nu ved jeg ikke hvad din ide' er, men vil anbefale at du selv har et lager, da din profit ved dropshipping er meget lav, og det er dertil svært at finde en god dropshipper :)

mht. at opbygge din hjemmeside, vil jeg anbefale at du bruger enten prestashop eller shopify, shopify synes jeg er lettere at finde ud af end prestashop, da jeg selv har brugt dette, dog koster det en smule at have pr. måned. Men det meste har de hjælp til hvis du ikke kan finde ud af det, så det har hjulpet mig en del. Begge systemer vil gøre det meget lettere for dig at begynde selv :)

Brug for et billigt slips eller en butterfly? Tjek TieMan.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 09:50

Du er meget velkommen til at prøve vores gratis demo af. Blot send os en mail, eller læs mere på siden http://danhost.dk/webshop/

Demoen giver dig et overblik over funktionerne bag webshoppen og brugervenligheden er høj: Har du blot kendskab til et tekstbehandlingsprogram, så er CMS-systemet utrolig let at finde rundt i. Så bestil gerne en gratis demo, så du kan opleve brugervenligheden.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

salg@danhost.dk
T: 87 11 87 87

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)