Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har et f.... godt produkt - investor kom nu bare frem!!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vjm,

Din ide er nok helt fin... Men hvis du lige kigger dit indlæg igennem en ekstra gang så har du fortalt din mulige investor at du vil tage 5000,- dkk pr. Jakke sådan at du omsætter for 1 million dkk ved salg af 200 jakker. det lyder i mine ører helt galt men jeg er sikkert nok ikke med på noderne.

Anyways vil du have et ordentligt bud på en sjat penge burde du nok afgive noget mere information

-

Peter

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
I øvrigt er det også knap 5.000. Dvs det kan også være 4.000 kr. Men nu er det ikke det I skal fokusere på :)
Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal til at i gang, hvis du vil sælge 200 jakker i vinteren 2012. Mig bekendt, er den over :-)

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Mig bekendt bliver det vinter omkring oktober 2012 og så lidt ind i 2013.


Men tak for den vitale rettelse.
Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

ja men gode ideer er spændende Vjm

Det blev lidt spydigt med detail prisen - det beklager jeg 

Men vi kan jo kun forholde os til det du skriver. Jeg håber og tror at du har gang i et spændende koncept, men jeg er ikke sikker på hvor stort markedet er for "very high end" jakker. Det kan være at vi sætter dine tal forkert sammen ( 200 jakker og en million) , men så må du forklare lidt mere for at tiltrække potentielle investorer. Med så få oplysninger som der er nu - ligner det et fantast projekt, og det er jo synd for et godt projekt. Så jeg tror du vil komme meget længere med flere detaljer. fx Kundegruppe, Potentiale Salgskanaler, prisstruktur etc.

Held og lykke med projktet!

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var heller ikke meningen med spydigheden. Jeg ved at det umiddelbart minder om et fantast projekt- men det er bare et fantastisk projekt. Det er det fordi at jeg har lavet en god research og fået lavet et godt produkt. Jeg kender alt fra de største danske fotomodeller, største fotografer og chefdesignere for danske modehuse fordi jeg har arbejdet og bevæget mig i den branche en del år nu. Og jeg sidder nu her med mit projekt som jeg bare vil skyde igang, hvis en investor melder sig. 

Man kan sige at 4.00 - 5.000 er meget, men jeg garanterer alle for, at jakken har en særlig feature (indhold) der gør den alle pengene værd. Hvad det er, vil jeg desværre ikke afsløre her. 

Så ja, det er lidt svært og måske giver jeg ikke nok info til at nogen investor vil melde sig - men amino.dk er heldigvis ikke det eneste sted jeg søger :) Men hvem ved, måske er der en derude der synes det her lyder interessant.
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

vjm1101:
Det var heller ikke meningen med spydigheden. Jeg ved at det umiddelbart minder om et fantast projekt- men det er bare et fantastisk projekt. Det er det fordi at jeg har lavet en god research og fået lavet et godt produkt. Jeg kender alt fra de største danske fotomodeller, største fotografer og chefdesignere for danske modehuse fordi jeg har arbejdet og bevæget mig i den branche en del år nu. Og jeg sidder nu her med mit projekt som jeg bare vil skyde igang, hvis en investor melder sig. 

Man kan sige at 4.00 - 5.000 er meget, men jeg garanterer alle for, at jakken har en særlig feature (indhold) der gør den alle pengene værd. Hvad det er, vil jeg desværre ikke afsløre her. 

Så ja, det er lidt svært og måske giver jeg ikke nok info til at nogen investor vil melde sig - men amino.dk er heldigvis ikke det eneste sted jeg søger :) Men hvem ved, måske er der en derude der synes det her lyder interessant.

Nu håber jeg du tager følgende positivt, da det er ment sådan Smile

Jeg synes det lyder som et fint projekt, og havde jeg ikke selv gang i 117 ting, så havde jeg nok kontaktet dig. Jeg har dog den holdning generelt, at folk som dig der virker kreative og har kontakterne i orden, de har meget meget sjældent forstand på økonomi og derfor ikke den ringeste idé om hvad der reelt skal til.

Jeg kan gennem den måde du skriver på mærke din passion, og jeg tror ikke en investor er det rette for dig, men derimod folk der låner dig pengene, hvorfor jeg tror du skal finde 10-20 personer i dit netværk der tilsammen smider nogle midler i kassen med forventning om ikke at tjene noget, men "blot" hjælpe dig i gang.

Dit projekt er derudover i mine øjne "crowdfunding" værdigt og jeg tror faktisk at jeg ville gå den vej hvis jeg var dig, da de mennesker der eventuelt vil være med til at "funde" dig også kan få adgang til nummereret 1. eksemplarer og tro mig de vil være dine stærkeste ambassadører.

Lad derfor være med at lægge dig fast på en pris, selvom 4-5K for en ekstremt vinterjakke ikke er urealistiske priser, så lad "markedet" afgøre hvad der er muligt.

Så hvorfor ikke vende hele bøtten på hovedet? Få projektet beskrevet i detaljer og på en måde der gør folk interesserede og lad være med at spilde tid på tidsrøverne der snakker om pris, for den er ligegyldig lige nu.

Hvis du alligevel går investor vejen, så gør dig det selv helt klart hvad du kan tilbyde vedkommende, og i hvilket tempo du behøver penge. 50-100.000 er hurtigt spist op, så din investor skal være klar med flere penge, og de sidste penge kan blive de dyreste og koste dig inflydelse, så tænk dig godt om.

Har du fået lavet prototyper?

Jeg har selv nogle sindsygt varme jakker fra Starter (blot for at du kan læse lidt om historikken)

http://en.wikipedia.org/wiki/Starter_Clothing_Line

og KillerLoop. Starter er 100% Nylon coating og fylder er 100% polyester og jeg kan nøjes med t-shirt under i ned til -10 c uden problemer.

Min dyrbareste casual jakke er fra 1993 fra Peak Performance, så næste år holder den 20 års jubilæum, så kan du lave en kombination af funktionaltit af Peak Perfomance, Starter, KillerLoop og Can. G, så har du et godt projekt på skinnerne og en udsalgspris på 4-5K eller mere er ikke urealistisk.

Når jeg siger de 50-100.000 rækker som en "skrædder i helvedet" så er det fordi at du også bør tænke på varemærkeregistering worldwide og der ryger hurtigt de første penge, + køb af alle www domæner worldwide til produktet.

Jeg tror hvis jeg var dig, at jeg ville tage fat i Christian Stadil og se om ikke han kunne være interesseret. Han eller familien har midlerne og kunne sagtens være at mens de forsøger at overtage emballagevirksomheder, at de kunne finde det interessant at "lege" med dig. Altså hvis du ikke går crowdfunding vejen som kunne være ganske hipt og street og skabe ganske meget omtale worldwide, hvis det er så fedt et produkt som du antyder det er.

Men god vind med projektet.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ VINENT

50-100 kan jeg godt invest, med en andel i dit projekt.

har du de rigtige sælger kontakter.?

Tilmeldt 16. Mar 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 

har der været nogle interesseret køber af dine super jakker.

hvorfor prøver du ikke at købe 5-10 stk. se hvordan det går

50-100000kr kan jeg godt investere med en andel af salget.

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har fået henvendelser fra et par interesserede, men ikke alle er lige seriøse synes jeg. Jeg får faktisk en gratis prøve på en jakke snart, men hvis man skal have dem til at producere flere, kræver det lidt kapital. Og der er også minimums ordre, men man kan naturligvis se hvordan feedbacken er på den gratis prøve jeg får. Men det er også vigtigt at få lavet noget hjemmeside værk mm. Og det koster også en smule. Men det er virkelig et interessant produkt der kan blive lavet her og jeg har gode kontakter i branchen. Måske skulle vi ringe sammen og tale lidt om det?

Tak for din henvendelse i øvrigt!

Mvh Vincent
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)