Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontokorts beløb ikke lig saldobalancens

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i e-conomic rapport > regnskab > en saldobalance, og rapport > regnskab > kontokort (alle).

Jeg regnede med, at saldobalances tal blev hentet fra kontokortene, men det ser ikke helt ud til at være tilfældet.

Til sidst i saldobalancen > Anden gæld, viser det sig, at Skyldig A-skat, Skyldig ATP, Skyldige feriepenge, Skyldig barsel, og Skyldig AM-bidrag ikke stemmer med de pågældende kontokort.

Hvordan kan det lade sig gøre? Jeg har haft problemer med at få disse gældsposter i orden i bogføringen, men hvor kommer forskellen fra?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:05

Hej Jz

Jeg vil rigtig gerne se dit problem på din aftale, så jeg se nærmere på talene :), umiddelbart syntes det lyder mærkeligt hvis det ikke stemmer. Saldobalancen tager jo talene fra kontoerne i et givet interval og derefter ligger dem ind. 

En mulighed kunne være at prøve og åbne og lukke det forige regnskabsår da en af primoerne kunne være skyld i det "forkerte" tal du ser.

Hvis dette ikke virker må du meget gerne ringe til vores support på 8820 4041

Mvh Peter Friis

Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:53

Hej Peter - og Svend, tror jeg det var, som jeg talte med hos jeres support - jeg skylder jer en undskyldning.

Det var ikke jeres problem men mit.

Der var to forskellige filer i omløb, noget rod jeg lavede...

Venlig hilsen

jz

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:08

Hej JZ

Det bare iorden :) godt du fandt ud af hvad der var galt. 

Hvis du har andet er du meget velkommen til at fange os i supporten :)

God dag 

mvh Peter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)