Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

250 kr pr logo!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Da jeg er en ung fyr, der roder med grafisk arbejde, søger jeg lige nu referencer så jeg kan komme ordentlig i gang.

Min reference liste har jeg en del store virksomheder her i blandt:

Nørgaard Medier

Mind United

Jeg har ikke de store referencer at fremsende til jer, men arbejdsmetoden er en brainstorm fra din side af, hvor jeg kommenterer, og derefter sender min opfattelse af dialogen.
Derfra tager vi den så, hvis der sgu fremkomme rettelser.

Jeg arbejder ud fra en fast hyre på 250 krlogoer, for at skaffe mig nogle referencer.

Jeg tager en fast pris, lige gyldigt, hvor mange timer der skal bruges på det - da hvis jeg bruger for mange timer på opgaven er det mig der har misforstået budskabet.

Så står I og skal have udarbejdet et logo, så skriv mig en privat besked og vi tager den derfra.

Jeg laver også andre former for grafik bla. baggrunde, web shops, redigering af billeder,visitkort, kalender,website designs, knapper og meget mere!

Men skriv til mig så finder vi helt sikkert ud af det! :-)

Jeg glæder mig til at høre fra jer

Med Venlig Hilsen

Jack Nørgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:43

Har du ikke oprettet sådan en  debat her et par gange i dag? Jeg synes jeg har sat overskriften rigtig mange gange idag.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:45

Hej Capser,

Jo! Der har været noget fejl da jeg ikke var plus men det skulle være fixet nu! ;)

Ha en god søndag :)

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 16:45

Casper Jensen:

Har du ikke oprettet sådan en  debat her et par gange i dag? Jeg synes jeg har sat overskriften rigtig mange gange idag.

De blev stoppet fordi han ikke var Amino+, det er han nu :)

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:49

Hej jeg kan varmt  anbefale jack nørgaard til alle han har liget lavet et logo få mig og det er super godt lavet så brug ham mvh Seif hemed

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 09:02

Jack Nørgaard:

Min reference liste har jeg en del store virksomheder her i blandt:

Nørgaard Medier

Hej Jack Nørgaard Pedersen,

Virksomheden du referere til "Nørgaard Medier v/Nick Nørgaard Pedersen", skulle vel aldrig være noget familie. Personligt ville jeg godt have haft du selv meldte det på banen af fra start...

Men billig pris - held og lykke :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:23

Om det er familie eller ej, er vel i og for sig lige meget - det ændre jo ikke på jeg har udarbejdet logoer for dem?
Og når de selv har udtalt tilfredshed med mit arbejde, kan jeg ikke se problemet i at bruge dem på min referenceliste.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)