Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interview med Amino's udviklere, hvad vil du vide?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:
"Presser Thorborg prisen for meget og betaler han til tiden?" :-)

Vores priser, betalingsbetingelser og måden vi arbejder med vores kunder er ens for alle. Hvad Amino/Martin angår har der ikke været prispresseri, betalingsforsinkelser eller andre sådanne "forretnings" tiltag. 

Når det er sagt så er jeg udemærket klar over at sådanne "metoder" fra tid til anden bruges af toneangivende personligheder inden for branchen. Jeg har selv lært -på den hårde måde -  at passe godt på hvem vi arbejder for. 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 01:48

Er der en dato for hvornår interviewet kommer op? :-) Glæder mig virkelig meget til at se det.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:42
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:14

Fedt glæder mig til at høre da Peter er en super fyr og god inspiration for mange og jeg spår en eksplosion i hans ordrebog de næste par år Smile

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 11:21

Hej Peter

Peter Skouhus:
Når det er sagt så er jeg udemærket klar over at sådanne "metoder" fra tid til anden bruges af toneangivende personligheder inden for branchen. Jeg har selv lært -på den hårde måde -  at passe godt på hvem vi arbejder for. 

Mit indlæg fra udelukkende skrevet som humoristisk indslag og jeg opdagede bagefter at det endda var skrevet for sent :-)

Men jeg kan sagtens genkende den slags metoder du her nævner og det resulterer ofte i et wake-up-call, fordi man omvendt netop har fejret en stor kunde.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:24

Jesper:
Mit indlæg fra udelukkende skrevet som humoristisk indslag og jeg opdagede bagefter at det endda var skrevet for sent :-)

OK cool cool :-) 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)