Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr link building!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

angående

bilsyndk.dk

Vil bare lige nævne at jeg har meget svært ved at læse hvad der står i toppen af siden i det orange felt.

Helt galt er det med at læse det som står i bunden i det grå felt. I begge tilfælde er der er alt for lille kontrast imellem tekst og baggrund.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 10:38

Du har fuldstændig ret.. der er en del som er i fisk :-( men en start er bedre end ingen start. Nu er det i gang og så må forbedringerne komme løbende og tusind tak for din observering :-D

Jeg syntes også at domæne navnet er underligt ved første øjekast bilsynd k bilsnydk hehe men nu har min kammerat valgt dt. og så må han jo bare få dt bedste ud af det :-D

Kh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:42

1: Lige præcis i dit tilfælde vil jeg linke til www.bilsyndk.dk og samtidig lave en 301 redirect på siden fra uden www til med www sådan at du modtager linkjuice fra de links som ikke linker til www siden.

Grunden til at jeg ville linke til med www og lave en 301 på den måde er at i de fleste tilfælde vil andre benytte www hvis de linker, og så er det bare bedst at det er den man benytter for at få mest ud af det.

2: Ja man skal linke til undersider. Det gør dem stærkere, og giver samtidig værdi til hele dit site. Ankertekst i denne forbindelse skal være relevant for hvad der er på den enkelte underside. Ankerteksten fortæller google hvad linket peger på.

3: Ankertekst er hverken den tekst som er før eller efter et link. Det er selve den tekst som udgør linket.

Her er et link til danskseo.dk med ankerteksten seo

4: Det har ingen betydning det med de 100 link fra en enkelt side. Tidligere sagde google at de kun læste de første 100 links på en ENKELT side, men i dag er der andre regler og de tæller alle hvis de mener det er nødvendigt. Det har dog ALDRIG været en faktor for hvor meget værdi et link giver. Her skal du hellere kigge på relevans, pagerank og geografi.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:36

Den profil forsvandt hurtigt S-/ hvad skete der lige der??

Tak for indnu mere indput. -kan man læse om andre som har lavet en redirect 301??

Kh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:42

omar:
kan man læse om andre som har lavet en redirect 301??

Det kan du se hvis du bruger opensiteexplorer til at undersøge konkurrenternes backlinks.

:: HDMI kabel ::

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)