Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit site og koncept på EagleCinematics.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i øjeblikket i gang med et større markedføringsproject for mit nye site EagleCinematics.com. Mit koncept går ud på at sælge min egen musik online som royalty free stock music. 

Jeg arbejder på mange fronter, twitter, youtube, seo, soundcloud og snart facebook

Hvad synes i om mit koncept og website?

Et eksempel på et af de tracks jeg sælger online:

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:59

Rigtig flot website! 

Kan ikke se nogen side vedrørende brug af cookies, det skal man jo have :/

Få lavet et flot favicon!

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 19:17

Tak for din kommentar Alexander

Jeg vil lave et favicon snarest og få tilføjet terms & conditions til eaglecinematics.com Smile

Hvis der ellers er noget der mangler eller andet der kunne gøres bedre hører jeg rigtig gerne fra jer.

Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:22

kan godt lide konceptet, men må indrømme jeg ikke er vild med din side. Den virker meget.... underground

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:34

kategorier mere lyse farver bruges der , derved letter at se på en mørk baggrund

cvr nummer eller eu se nummer det skaber troværdighed over siden

huske gerne også telefon nummer og adresse på kontakt siden

google plus og facebook  social medier betyder noget i søgeord optimering grundet google også vurdere lidt efter likes 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 23:00

miramadsen:

kan godt lide konceptet, men må indrømme jeg ikke er vild med din side. Den virker meget.... underground

Altså du mener designet er for mørkt eller? Jeg er ikke helt med på hvad du mener "meget..... underground".

Formålet med bloggen er bl.a på længere sigt at sende folk videre til mit portfolio hos pond5 Det er også der hvor man køber mine tracks) Smile

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 23:06

Mikael christiansen:

kategorier mere lyse farver bruges der , derved letter at se på en mørk baggrund

google plus og facebook  social medier betyder noget i søgeord optimering grundet google også vurdere lidt efter likes 

Kan godt se at det er lidt mørk, kigger på om det kan laves lysere og stadig hænge sammen med resten af designet.

Giver det mening med se nummer og tlf. nummer? Dem der køber min musik gør det via stock media sites hvor jeg uploader min musik og kan derved befinde sig overalt i verden.

En profil på google+ har jeg sat op og arbejder på de sidste detaljer. En Facebook page er det næste på min liste.

Tak for jeres kommentarer Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:34

switch:

Mikael christiansen:

Giver det mening med se nummer og tlf. nummer? Dem der køber min musik gør det via stock media sites hvor jeg uploader min musik og kan derved befinde sig overalt i verden.

Tak for jeres kommentarer Smile

cvr nummer eller  eu vat nummer vil jeg lave på siden da jeg synes det skaber troværdighed oversiden

jeg kan se se nummer det er det gamle navn for det der idag er cvr nummer , derved international virksomhed ville jeg brug eu vat nummer 

telefon nummer synes jeg skaber mere troværdig over siden , ja kan være ikke alle vil ringe da de bor måske nogle kunder USA det er dyrt at ringe til dig , men det styrker troværdigheden at man ligger alle sine info  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:02

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)