Jeg er i øjeblikket i gang med et større markedføringsproject for mit nye site EagleCinematics.com. Mit koncept går ud på at sælge min egen musik online som royalty free stock music.
kategorier mere lyse farver bruges der , derved letter at se på en mørk baggrund
cvr nummer eller eu se nummer det skaber troværdighed over siden
huske gerne også telefon nummer og adresse på kontakt siden
google plus og facebook social medier betyder noget i søgeord optimering grundet google også vurdere lidt efter likes
Kan godt se at det er lidt mørk, kigger på om det kan laves lysere og stadig hænge sammen med resten af designet.
Giver det mening med se nummer og tlf. nummer? Dem der køber min musik gør det via stock media sites hvor jeg uploader min musik og kan derved befinde sig overalt i verden.
En profil på google+ har jeg sat op og arbejder på de sidste detaljer. En Facebook page er det næste på min liste.
Tak for jeres kommentarer
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
cvr nummer eller eu se nummer det skaber troværdighed over siden
huske gerne også telefon nummer og adresse på kontakt siden
Giver det mening med se nummer og tlf. nummer? Dem der køber min musik gør det via stock media sites hvor jeg uploader min musik og kan derved befinde sig overalt i verden.
Tak for jeres kommentarer
cvr nummer eller eu vat nummer vil jeg lave på siden da jeg synes det skaber troværdighed oversiden
jeg kan se se nummer det er det gamle navn for det der idag er cvr nummer , derved international virksomhed ville jeg brug eu vat nummer
telefon nummer synes jeg skaber mere troværdig over siden , ja kan være ikke alle vil ringe da de bor måske nogle kunder USA det er dyrt at ringe til dig , men det styrker troværdigheden at man ligger alle sine info
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows