Jeg har ikke set en eneste diskusion om ACTA her på Amino - Så hermed starter jeg en da vi alle her nyder godt at det frie og åbne Internet. I stedet for selv at forklare hvad ACTA er kan du læse mere her og se stop ACTA videoen herunder:
Ja det er langt ude, og der er ikke bare snak om det. Embedsmænd der ikke er folkevalgte sidder netop nu og arbejder for vedtagelse af ACTA på vegne af hele Europas befolkning.
Såfremt ACTA bliver vedtaget ser jeg det som en betragtelig forringelse af vores frihed.
Vidste du at med ACTA kan en rettighedshavere diktere hvad du må have på din hjemmeside UDENOM domstolene?
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Lad dem forene folket med denne vederstykkelige undertrykkelse.
Om vi så skal bygge et nyt internet fra bunden med vores bare hænder.
Internettet kan ikke lænkes af lovgivning.
Så kære verdens undertrykkere:
I bliver sgu nødt til at bombe os eller tage vores strøm. Og med "os" mener jeg de 99%.
Jeg hilser ACTA meget velkommen. Do Your worst !
Jeg tror bare problemet er at hvis ACTA først bliver vedtaget vil det være ganske svært at slippe af med det igen.
I mange tilfælde kræver det at rigtig mange bliver ramt urimeligt før at en lov bliver fjernet igen.
Jeg er ikke i tvil om at folket vil blive forenet mod begrænsninger på deres frihed på sigt, men før det kommer så langt er der mange som vil blive dømt for helt urimelige ting på nettet.
At undgå at ACTA i det hele taget bliver vedtaget vil derfor være alles interesse (på nær dem der står bag). Jo flere der tilkender giver over for vores politikere at de ikke vil have ACTA jo større er chancen for det ikke bliver til noget som helst. USA har allerede skrevet under på ACTA)...
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...