Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

syerske/konstruktør søges til opstart af nyt brand med unikt koncept

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er udd. tekstilformgiver fra DK`s Designsskole og skal igang med at realisere min livsdrøm - her har jeg brug for en samarbejdspartner der er top proff. tekniker, nemlig en syerske/konstruktør og som har lyst/energi/tid/entusiasme og ambitioner til at entre beklædningsbranchen fra scratch sammen med mig/mit design/mit koncept/formgivning.

Vi taler kvalitet, funktion og unikt udtryk - prismæssigt vil vi ligge i den eksklusive ende og dermed henvende os til det kvalitets bevidste og design interesserede publikum - kvinder med hang til lækre tekstiler, god pasform, anvendelighed og som hylder individualiteten med et unikt udtryk.

Du må gerne være voksen og have erfaringer - men at du er top dygtig og er ambitiøs er det vigtigste. Jeg har et lille værksted i nordsjælland, så allerbedst bor du tæt på mig.

Læs venligst tekst/nøgleord grundigt før du skriver til mig :) så vi vil det samme!

Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis du stadig søger, så ring mig lige op, jeg er sikker på vi kan vinde ud af noget sammen.

Tlf: 48 14 12 29

Hilsen Malene

Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Det lyder rigtig spændende!

Jeg har en BA i Fashion Design fra England, og er en god syerske...! Fang mig på camillasalgaard@hotmail.com, hvis du stadig søger!? :) MVH.

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej begge to :) tak for respons! Jeg ringer/skriver til jer begge asap  kh

Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er her også, mandag, tirsdag og onsdag i næste uge.

KH Malene

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)