Dog så synes jeg det er super irriterende, at når man trykker på jeres logo, så kommer man til en helt anden hjemmeside. Jeres moder-hjemmeside kan jeg forstå. Men normalt når man har logo på siden, så fører det til forsiden når man trykker.
Udover det så er skriften meget utydelig i logo'et. :-)
Når man opretter selskaber er det normat at kapitalindskuddet i første omgang bliver overført til advokatens klientkonto. Det er for at vi kan bekræfte at kapitalindskuddet er indbetalt kontant. Når selskabet så er oprettet sender vi pengene tilbage til selskabets nye konto, ikke ens private konto. Alternativt kan man selv få oprettet en konto i banken og indsætte pengene og få banken til at bekræfte indskuddet over for os.
Hvorfor opretter i kun A/S og ApS? Hvad med SMBA? er det ikke ved at komme på mode igen? Jeg ved at der i øjeblikket forskes i SMBA og hvilke fordele der er i denne virksomhedsform. Det rigtige dejlige er at man ikke skal skaffe kapitalindskud:=))))
Syntes det ser fint ud, selvom billederne måske ikke lige var det jeg havde forventet på en side der opretter selskaber, men de giver jo et budskab også.