Jeg står og skal købe en vare over nettet, fra en tysk webshop. Problemet er at de kun vil sende internt i Tyskland, og ikke til udlandet.
Nogle der har en tysk adresse, som kan overtales til at modtage den, og sende den videre til mig ?
Jeg betaler selvfølgelig alle omkostninger og sender en lille gave, som tak
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
Pakken er også for stor til at den kan gå i en postkasse
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
Ved den webshop du køber.. Når du skal til at betale skal du indtaste nærmeste posthus ved grænsen af Tyskland Derefter kan du kontakte posthuset og betale dem for at få det sendt til dig.