Hej, Jeg har et lidt mærkeligt og vigtigt spørgsmål, hvorfor kan man ikke købe Amino Plus via PayPal? da jeg ikke har andre måde at betale med kan jeg desværre ikke få Amino Plus og jeg vil meget gerne købe det men jeg kan ikke betale da jeg ikke kan købe via MasterCard Visa osv. Jeg synes det kunne være dejligt hvis man kunne få den mulighed.
Det er meget irretrerende for dem som mig som er kunde hos Nordea og først kan få kort når man bliver ældre;-b
Få en forældre underskrift. I Arbejdernes Landsbank skal man også være 15 år.
Men jeg sagde at jeg ville have et ellers ville jeg overveje at skifte bank. "Jamen sådan er reglerne" Så kom der en af de ældre nede bagfra og så kunne jeg godt få et hvis min mor skrev under. Så mistede jeg det så jeg skulle have et nyt (på det tidspunkt var jeg ikke 15) og så ville hun ikke give mig et nyt fordi jeg ikke var 15. Igen kom der en nede bagfra og så kunne jeg godt.
Da jeg så ville have netbank skulle jeg også være 15, men der kunne de ikke gøre noget. Jeg kunne heller ikke få KontoKig så jeg kunne se hvor mange penge jeg havde. Men så da gik over for at sætte nogen penge ind, så kunne jeg alligevel godt på NemID og KontoKig.