Jeg har brug for en der måske gad at bruge lidt tid på at hjælpe mig med at sætte min facebook applikation op. Jeg kan kontaktes på info@bulldesign.dk, på en Amino PM, eller på skype: bulldesignDK.
Bemærk: Dette er ikke en facebook side der skal opsættes, men en facebook applikation.
Kan du i korte træk fortælle hvad opgaven går ud på? Er det en lille ting du ikke kan finde ud og søger gratis hjælp til? eller er det et konkret projekt?
Nej det er ikke noget projekt. Jeg vil bare lige lærer hvordan man sætter den op. Jeg har selv prøvet, men det jeg kan ikke finde ud af det. Jeg vil derfor gerne have hjælp fra en der lige hurtigt kunne vise mig hvordan man gjorde helt præcist.
Jeg prøvede selv at oprette en app jeg bare gav et eller andet navn, hvorefter jeg udfyldte canvas url og alt det andet der. Jeg satte så bare en index.html fil ind på mit domain, og håbede på det ville virke - men nej.
Vedkommende kunne f.eks. hjælpe gøre det over teamviewer eller skype.
Hvis den skal online på Facebook? Jeg har lige skrevet en guide til dig fra A-Z 1. Download XAMPP 2. Sørg for at Skype er lukket 3. Kør XAMPP Control Panel som admin 4. Start Apache 5. Start MySql 6. Klik Explore inde i XAMPP Control Panel
7. Åben HTDOCS mappen
8. Slet alt
9. Put din Facebook Applikation ind
10. Gå til developers.facebook.com 11. Søg Udvikler op i Search Baren
12. Tilad alt indgående trafik 13. Opret en ny Applikation
Du ser "App Name"
Indtast
Eksempel "Facebook nørd testen - test om du kan alt om facebook"
Så ser du Applikation sted navn eksempel "nørd_facebook_test" så bliver det www.facebook.com/nørd_facebook_test 14. Så finder du "Applikation på Facebook" 15. Derefter klikker der 16. Så ser du Canvas URL indtast din IP ( find den i sådan her) : Åben Start->Kør->cmd-skriv-ipconfig>ipv4adresse> kopier den. 17. indtast den 18. Sådan her skal det se ud. eksempel. 192.168.14/nørdtesten.html 19 Kopier det og put ind i Canvas URL og i Secure Canvas UR 20. så skulle det se sådan her ud
Canvas URL 192.168.14/nørdtesten.html
Secure Canvas URL 192.168.14/nørdtesten.html 21. Derefter ser du http://apps.facebook.com/nørd_facebook_test (som du indtastede før) 22. Gå til http://apps.facebook.com/nørd_facebook_test og se om det virker;-)