Nå, så skiftede du pludselig navn midt i det hele. Så er det også svært. Nu er jeg ikke medicinsk uddannet, men efter at have læst denne tråd igen (og andre tråde du deltager i), kom jeg i tanke om noget jeg læste for et stykke tid siden: "Narcissistisk personlighedsforstyrrelseSådanne personer er kendetegnet ved en ekstrem grad af selvoptagethed. I lighed med de såkaldt histrioniske personlighedsforstyrrelser (se nedenfor) søger de opmærksomhed og ros. De er udnyttende, har storhedsforestillinger, har manglende evne til indlevelse (empati) og nedvurderer generelt andre. De overdriver egne præstationer og betydning. De forventer, at andre skal anerkende dem som værende en ener. De udvælger deres venner meget omhyggeligt, fordi de mener, at ikke hvem som helst er værdig til deres venskab. De er optagede af at gøre et godt førsteindtryk, men har vanskeligt med at opretholde langvarige venskab eller forhold. De er almindeligvis uinteresserede i andres følelser, og udnytter gerne andre." Jeg kan selvfølgelig ikke afgøre om dette gælder dig, men jeg kan konstatere at det virker til at flere af kendetegnene passer meget godt. Ovenstående er noget man kan få hjælp til at komme igennem. Som sagt er jeg ikke medicinsk uddannet, og jeg kender dig heller ikke, så det er ikke et stempel jeg vil sætte på dig. Men hvis du selv mener at kunne kende nogle af disse tegn, er det noget man kan få hjælp til at komme over. |
Feedback på vores nye web-shop www.apple-store.dk
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
|
du har vist ikke læst vi har mange virksomheder så det bliver nok lidt svært og ramme os jeg har kun vist 3 domæner og det sjove at alle spiller så smarte tror i virkelig ikke jeg ved vi viser oplysninger hos dk hostmaster jeg er sku pænt ligeglad ved i man kan skjule sine oplysninger hos dk hostmaster Vi spiller med åbne kort hos DKhostmaster Mvh www.dr.dk |
Nu skal jeg sige dig en lille ting jeg gør det her for sjovt. alle hopper op af stolene og kigger og skiver alt muligt men har de rat hvem siger jeg er Nikolas Didonis, tænk hvis jeg udgav mig for at være dig /http://mobildoktoren.dk/?module=WYSIWYG&page=default&do=&id=26 har du tænk på og du om du kan stole på hvem der sidder bag skærmen og skriver til dig her det tager mig 14 dage og lave et website, jeg kan det og det men er det sand. Mvh Nikolas Didonis fra www.TV2.dk |
![]() |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn