Jeg tror faktisk det er første gang i mit liv jeg har set et website der bryder mere eller mindre ALLE love.
Jeg synes det er synd at du er ligeglad med hvad folk siger til dig i tråden.
Så nu får du det fra en der lever af at rådgive virksomheder korrekt om websites, webshops og markedsføring.
Alt hvad du har fået afvide indtil nu er korrekt.
Det er ulovligt at bruge deres logo. Det er trademark infridgement og Apple går sindsygt meget op i at forfølge den slags.
Foruden det, så er det ulovligt at webshoppen forvirrer forbrugerne til at tro at der er tale om Apple Store, der også er et trademark, så igen samme lov der overtrædes, samtidig med at det vil få den danske forbrugerombudsmand til at se rødt lys - Samtidig med at du indenfor de første par måneder sikkert får et par hundrede negative reviews fra folk der pludselig opdager at de ikke har købt fra Apple.
Domænet kan du godt vinke farvel til. Når apple opdager det vil de lave en Domæneklage, så de tager det fra dig. Et domæner er ikke noget du kan EJE. Det er noget man lejer. Og i alle situationer kan andre komme og sige at de har mere ret til det domæne end dig.. hvis de kan bevise det. Og her vil domæneklagerådet afgøre hvem der har mest ret til domænet. Hvem tror du har mest ret til Apple-Store ? Apple.. Eller dig ?
Samtidig vil ALLE dine forsøg på markedsføring faktisk også være ulovlige, da du igen ikke må bruge det navn du har valgt.
Kort sagt. Du er fucked.
Jeg ville virkelig gerne vide hvem der har hjulpet dig med at få lavet det site, hvis det ikke er noget du selv har lavet. . De burde fandme ristes får dårlig rådgivning.
Se for din egen skyld at få lukket ned i en fart inden du dømmer dig selv til at spendere resten af dit liv med at betale gæld af til apple for tabt retssag, eller for den sags skyld bruge de næste 10 år i en retssal.
Og nej. Der er ingen af de sites du linker til, der må gøre det de gør og det BLIVER opdaget.