Så er en ny MC-sæson i gang!
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Honda vf 750 S , det varer nok 14 dage før hun kommer på gaden, det er jo en ældre sag :-)
Ja, den må være fra midtfirserne, eller hvordan? Var vist forløberen til VFR'en.
Svar
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Jeg vil også have råd til en mc :( - pisse ærgerligt at have pappet men ikke have råd til en cykel :)
Der skal bare flere kunder igennem systemet...
Svar
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Jens Stæhr
Skrevet
03-03-2012 kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
JDA Trading - Kæft en fed bil du har!! den er bare super lækker:-) Mega fedt du har tjent til en Mercedes SL ved at sælge dildoer
Mvh. Jens
Svar
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Ja, den må være fra midtfirserne, eller hvordan? Var vist forløberen til VFR'en.
Mener den er fra 84 Digitalt display, og kardan, og alt for stor akselafstand så den er ikke til svingguf
Svar
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Ja, V4-motorerne på Honda'erne fra dengang havde vist en del problemer og VF-modellerne en del "børnesygdomme", som Honda først kom rigtig af med ved VFR-modellerne i 90'erne.
Til gengæld har VF-cyklerne enormt meget charme, og det er jo en stor faktor, når man kører på en ældre mc.
Svar
Tilmeldt 9. Dec 11
Glen
Skrevet
03-03-2012 kl. 22:17
Svar
Har godt nok ingen to-hjulet, men har det garanteret på samme måde som jer, men bare med min bil
Nyder når taget kan komme ned og jeg kan mærke solens stråler. Trækker den lige et par uger endnu med sommerhjulene, men ellers er jeg klar...
Min bil kan ses her: http://www.sl50k.dk/
hold da op, den er flot. er selv bidt af en gal mercedes. håber på at få success med mit firma, så jeg en dag kan få mig en mercedes E320 fra 2006 og opefter. self. med lyse lædersæder som i din. ja det er vel svært ikke at være vild med biler, når man ejer ejer af sådan en ;-)
Svar
IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
John J
Skrevet
03-03-2012 kl. 23:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Ja Ja. Når man ikke har råd til en MC, så må man jo nøjes med en bil uden tag
MVH. En lidt misundelig John.
Svar
Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Hejsa, jeg kører også. Min motorcykel er en Honda CBR 600 fra 1991. Jeg har haft den i 14 år og den kører som en drøm (det er jo en honda )
Kører en gang imellem til træf og ellers bare ud og køre en tur når vejret er godt. Kører Europa tyndt hver sommer sammen med min kæreste.
Måske man skulle lave et iværksætter-træf
Svar
Viljen til at ville skaber evnen til at kunne
Tilmeldt 5. Mar 12
Rohde1
Skrevet
05-03-2012 kl. 19:50
Svar
Har godt nok ingen to-hjulet, men har det garanteret på samme måde som jer, men bare med min bil
Nyder når taget kan komme ned og jeg kan mærke solens stråler. Trækker den lige et par uger endnu med sommerhjulene, men ellers er jeg klar...
Fed vogn... Jeg gir en is hvis du gir en tur. Du kan da også få en tur bag på motorcyklen :-)
God sommer! Rohde
Svar
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Måske man skulle lave et iværksætter-træf
Den kunne jo laves på her kunne blive et hyggeligt træf
Svar