Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er en ny MC-sæson i gang!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Det er nu blevet tid til at trække mc'en ud fra garagen og få den startet, og gjort forårsklar (hvis man altså ikke har nået det i løbet af vinteren).

Jeg kører selv Honda VFR750. Er der andre Aminoer, som kører mc?

Denne 1. weekend i mc-sæson'en skal jeg ud og trille en lille tur. Det bliver lækkert at kunne komme ud på to hjul igen.

Hvis der er nogen fra Amino, som kunne tænke sig at mødes en dag for at trille lidt sammen, eller for at tale mc, amino, virksomhed, mv. så kunne det være hyggeligt. Jeg bor i Herlufmagle (15 km syd for Ringsted, 10 km nord for Næstved) og kører gerne en tur rundt på Sjælland for at mødes, og få en tur ud af det.

God mc-sæson til alle! Big Smile

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 08:58

Hej Martin.

Jeg kører også, men noget langt fra Ringsted. Flere af mine kolleger har også fået cyklerne ud, men min (Yamaha Maxim X) venter lige på at få nogle dele tilbage fra forchromning, og så skal der køres. Ja, altså lige efter den der lidt kedelige vejrudsigt, der varsler frost (= salt).

Også god sæson til dig.

Mvh. John

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 09:05

Hej John,

Ja, vejret kan udfordre enhver god mc-tur.

Vi må håbe, at denne sommer bliver knapt så regnfuld som sidste år. Det var jo nærmest kun foråret, hvor man ikke skulle regne med at blive våd, hvis man valgte at tage mc'en frem for bilen.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 09:28

John J:

min (Yamaha Maxim X) venter lige på at få nogle dele tilbage fra forchromning

I øvrigt rigtig fin maskine.

Jeg har ikke så meget chrome at vedligeholde på min VFR, men de gamle motorcykler kræver jo altid lidt ekstra vedligeholdelse.

Jeg skal have skiftet kædekit, og har valgt at prøve at gøre det selv, så har fået købt det nødvendige værktøj og dele. Så det glæder jeg mig til at prøve kræfter med.

Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 10:17

Har godt nok ingen to-hjulet, men har det garanteret på samme måde som jer, men bare med min bil Geeked

Nyder når taget kan komme ned og jeg kan mærke solens stråler. Trækker den lige et par uger endnu med sommerhjulene, men ellers er jeg klar...

Min bil kan ses her: http://www.sl50k.dk/

JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 10:28

JDA Trading ApS:

Min bil kan ses her: http://www.sl50k.dk/

Det var da en helt igennem fantastisk lækker bil, du har dér Yes

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:29

Hej

jeg triller også på mc (Suzuki GSX750F) og har været ude på de første 300 km i år.

Idag står den på tur til Rydberg åbenthus med pølser på grillen ;)

Vi vinkes ved derude

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 10:30

Jeg vil også have råd til en mc :( - pisse ærgerligt at have pappet men ikke have råd til en cykel :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 10:33

Honda vf 750 S , det varer nok 14 dage før hun kommer på gaden, det er jo en ældre sag :-)

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 10:37

Ja, der er mange gode arrangementer ude hos mc-forhandlerne i den kommende tid. Det dejlige ved disse pølser-på-grillen-arrangementer er, at det klistrer så godt i handskerne bagefter... Big Smile

Rydberg's MC ligger dog en anelse for langt fra Sjælland til at jeg lige kigger forbi.

I øvrigt også en dejlig maskine du har. Minder jo en hel del om min egen i type og køreegenskaber.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)