Jeg har virkelig brug for hjælp til at komme i gang med Wordpress! har siddet og surfet lidt efter hjælp, men har kun gjord mig mere forvirret synes jeg.. :)
Så er der ikke en flink person eller to som er frisk på at hjælpe et medmenneske i nød! :)
- Der er jo mange måder at lære Wordpress på! - Vi indlærer jo ikke allesammen ens, men prøv at start med at få Wordpress installeret i første opgang. - Der er sikkert en venlig sjæl, der vil hjælpe jer med det uden den store betaling.
Efter dette er der jo ikke andet for end at give jer i kast med det! - Der ligger bunker af information på internettet om WP.
Hvis I vil have mere dækkende kurser i WP - Så kan jeg anbefale Curso.dk - Så sparer I en masse tid - og så ved I at det bliver gjort rigtigt ;-)
Ellers kan I selvfølgelig altid købe en færdig løsning! - Gerne hos mig :o)
Jeg har virkelig brug for hjælp til at komme i gang med Wordpress! har siddet og surfet lidt efter hjælp, men har kun gjord mig mere forvirret synes jeg.. :)
Så er der ikke en flink person eller to som er frisk på at hjælpe et medmenneske i nød! :)
Du skal også være velkommen til at tage et kig på min WordPress Installations-guide. Såfremt du løber ind i problemer undervejs skriver du bare til mig så hjælper jeg dig hurtigst muligt videre.
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Der er også en masse videoer på youtube der forklarer det ganske godt. Men altså ultimativt er det bare trial and error. Installer det, prøv dig frem og google hvis du får problemer. Det er for det meste ganske ligetil.