Muligvis, og det må man så bare respektere. Jeg har dog tit bevæget mig på kanten, fordi jeg altid 1) fortæller, at jeg ikke har nogen officiel relation til personen eller brandet, og 2) følger en strategi, der om noget tilfører brandet værdi.
Ja, det er virkelig god aminostil, at smide et affiliatelink i bunden til UnoEuro, som du så kan tjene en skilling på. Skal vi ikke bare kalde det her en salgstråd?
Ja, det er virkelig god aminostil, at smide et affiliatelink i bunden til UnoEuro, som du så kan tjene en skilling på.
Du kan sgu'da bare lade være at bruge det.
Tak for tippet, BZR. Har prøvet at købe et af dem, så må vi se om jeg var hurtigst :)
Det var da komplet irrelevant. Det vil jo være det samme hvis jeg laver en tråd, hvor jeg skriver nogle gode råd, og i bunden skriver: Men i kan jo købe det igennem denne side. Det giver samme virkning, om han havde skrevet det i selve indlægget på amino, eller som han har gjort - på hans egen hjemmeside. Problemstillingen er blot at havde han skrevet det på amino, så var det ikke tilladt, men så snart der henvises til en ekstern kilde - så er det pludselig i orden.
Men du har ret - jeg lader nemlig vær med at bruge det.