Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælgende partner søges - eneste investering = tid

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-læser

toot4u.com er en lille web-biks, der sælger el-tandbørste hoveder billigt og direkte til forbrugerne. Kombinationen af lav pris samt bekvemmelighed ved direkte levering er hovedargumenterne for køb.

Jeg mener konceptet er holdbart - og skalérbart (også udenfor Danmark). Udfordringen er at få udbredt salget på et ikke-eksisterende markedsføringsbudget. Og det er her, du kommer ind i billedet.

• Jeg søger en person, der kan udbrede kendskabet til toot4u (og salget) i Danmark.
  • Du har sandsynligvis et stort netværk, og kan se ideen i ovennævnte koncept.
  • Aflønningen vil være ren provision af salget (no cure = no pay).
  • Kemien og tilliden er vigtig - din baggrund er mindre underordnet.
  • Din opgave bliver at finde dem, der både har strøm på tandbørsten, og som ønsker at spare en del penge.

Læs mere på www.toot4u.com og kontakt mig via toot@toot4u.com, hvis du er interesseret.

Med venlig hilsen

Jesper Sommer

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 11:49

Hej Jesper
Ved ikke om du har nogen erfaring med Affiliate - men blev lige inspireret til at sende dig dette link efter selv have hørt deres Podcast. 

Måske kunne det være en mulighed for dig at samarbejde med nogle der kan den slags, for at komme endnu bredere ud??

Du kan finde Podcast her 

/Flemming

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 11:54

Kan man kun betale via paypal?

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 11:54

1000 tak, Flemming - det må jeg undersøge Smile

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 11:57

Jesper Jensen:

Man kan også betale med Visa/Dankort, American Express o g MasterCard, som angivet i logoet - det sker som PayPal-gæst (det er også beskrevet i mouse-over tekst samt i FAQ'en...

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 12:14

Jesper Jensen:

Hej Jesper. Jeg har nu uddybet betalings-beskrivelsen på din opfordring. Tak for feedbacken.

Tilmeldt 3. Aug 09
Skrevet kl. 12:18

Problemer er vel at folk ikke læser det, og når jeg kommer ind på paypal, beder den om et login. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 12:27

Jesper Jensen:

Problemer er vel at folk ikke læser det, og når jeg kommer ind på paypal, beder den om et login. 

Det er væsentligt mere overskueligt, hvis man rent faktisk foretager et køb. Jeg kan sende dig et screendump. Men nu synes jeg vi er ved at komme lidt off-topic.

Tilmeldt 3. Aug 09
Skrevet kl. 12:36

Det var nu mere fordi jeg ville foretage et køb, og med det samme lukkede vinduet da jeg blev bedt om at logge ind. Købet er nu foretaget. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 12:42

Jesper Jensen:

Det var nu mere fordi jeg ville foretage et køb, og med det samme lukkede vinduet da jeg blev bedt om at logge ind. Købet er nu foretaget. 

Jeps - og børsterne har du i morgen Smile

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)