Rigtig fint design - det går igen overalt, og der er ingen overraskelser.
Fin placering af reklamer - dog kunne du måske godt presse en reklame ind på forsiden, også. Under menuen, og til venstre for teksten i højre side. Prøv evt. i Paint eller noget andet hurtigt, at sætte en reklame ind. Så kan du se om det er noget for dig! :-)
Hvis jeg var desperat efter en kæreste, så kunne jeg nok godt vende tilbage for, at tjekke nye artikler ud! :-)
Nu kan jeg relatere mig til 3/4 del af det du skriver, og syntes det er interessant at læse om andre der "også" lever livet. Så i mit tilfælde er det super interessant og vedtagende.
Spørgsmålet er så bare, om den uskyldige vil finde sig i dine tekster, eller måske om han direkte finder dem interessante?
Tak! Jeg vil strakt gå i gang med at rodde med det!
Til Jonathan Merrild;
Jeg ville rigtigt gerne tilføje en annonce på forsiden, under menuen. Det "Pinlige" er dog bare, at jeg simpelthen ikke kan finde ud af at få en ekstra "text-widget" op ... Det virker tilsyneladende umuligt! :D (intet er dog umuligt). Men tak for tippet, med at rodde lidt i paint!
Til AWFreelancer. Jeg diskutterede det du nævner med en ven, og han gav mig en øjnøbner mht. de "Flinke-Fyre"; og at de højst sansynligt ville hoppe væk inden de kom igennem artiklen. - Måske jeg skulle være lidt "venligere" i mine formuleringer.
Og så endnu engang tak til alle 3 for feedback, vil tage det til mig !