Jeg har i lang lang tid undret mig over, hvorfor hele designet på Amino debat er så meget mere sjusket i forhold til resten af Amino.
På for eksempel Amino Freelancer er "bruger-menuen" (der hvor mit brugernavn står osv.) meget pænere end på Amino Debat. Og hovedmenuerne på Freelancer er også meget pænere end på Debatten.
Kan huske der på et tidspunkt var en opdatering fra Martin om, at der var nye menuer, men jeg kan ikke rigtig finde det indlæg. Bær over med mig, hvis der står noget om dette i det indlæg.
Er der nogle der ved noget om, hvorfor designet skifter så meget fra side til side på Amino?
Jeg synes det er ærgerligt at Debatten's design er så sjusket i forhold til Freelancer og Blogs for eksempel.
Jeg syntes ikke det er så slemt som du mener, så måske er der noget galt? Bruger du Adblocker etc, for det fucker meget op. Smid evt. et screenshot med det du mener er forkert.
Bruger-menuen, som jeg kalder den set sjusket ud, hvis du sammenligner med under Freelancer for eksempel. Til højre for mit navn er der en lodret streg, som ligesom mangler lidt mellemrum.
Og hoved-menuen synes jeg faktisk bare er pænere på freelancer fordi den har disse dropdowns og er meget overskuelig. Også kan jeg godt lide de 40 pixel ekstra der kommer på Freelancer fordi der ikke er en under-menu.
Og ude i højre sidebar er det også som om der er lidt for meget margin. Nu er vi så lidt mere nede i små detaljer, men synes bare det er ærgerligt at det med menuerne ikke er som på Freelancer eller Blogs. Freelancer og Blogs virker mere velovervejet og overskueligt.
Nu er dette blot min mening, måske er andre glade for sådan som det er lige pt. :-)