Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Custom Energi drik til promotion

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg går med en ide om at starte en forretning op, som går ud på man kan få lavet nogle custom energi drik. Så andre virksomheder kan få deres logo, eller hvad de nu ønsker på en energidrik, som de evt. kan bruge til noget promotion

Har undersøgt mulighederne for outsourcing af produktion af custom energi drik, og det er sandsynligvis ikke noget problem

En dåse kan sælges for CA. 8 kr med tryk kunne jeg forstille mig.

Nogle der kan komme med noget feedback på om det er en god ide og om der er marked for det .

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er 2 store udfordringer:

1) Producenter vil sædvanligvis have du tager et temmeligt stort oplag. Det firma jeg arbejde med ansøgte engang Cocio om at lave nogle drikke. Vi skulle som minimum tage en dagsproduktion hvilket svarede til 300.000 enheder. Det kan jo godt gå hen og bliver et problem.

2) Hyldetid er næste udfordring. Som producent / markedsfører skal du garantere at din drik kan holde sig inden for holdbarhedsdatoen - sædvanligvis 12 måneder for drikker. Står du med X tusinde enheder som du så SKAL have solgt inden 6 mdr - da evt detail eller firmaer ikke gider have noget der kun er få måneders hodbarhed på. 

Håber du kan bruge mit pessimistiske blackhat indspark. 

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Måden forhandlingen skulle foregå på er at jeg får et labels som et firma ønsker at få trykt på en dåse energidrik.

Så tager jeg kontakt til producenten, om at få lavet X antal energidrik med label, så hyldetiden burde ikke være noget problem.

Med hensyn til producenten, har de ikke et minimum antal du skal bestille. Dog er prisen også dyre end de andre producenter.

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er sådan god nok og mange vil muligvis bruge den! Du ved ... Lange møder - smæk nogle energidrikke på bordet ,-)

Nu har jeg i forvejen bekendtskaber der producerer deres energidrikke selv og selvfølgelig er der et marked for det.. men du skal jo gå B2B vejen og ikke B2C!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed ide! Hos os vil vi helt sikkert gøre brug af det hvis prisen er rigtig. Får du det hele op at køre må du meget gerne sende en mail på info@spotshot.nu

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard,

Vi er selv igang med netop denne process og jeg vil meget gerne høre lidt mere omkring dine bekendskaber inden for netop produktion på dåser. Det drejer sig ikke omkring energidrikke, men andre produkter.

Jeg har forsøgt at skrive en PM til dig, men du har ikke aktiveret denne funktion. Du må meget gerne tage fat i mig.

Til trådstarteren - Så kan det sagtens lade sig gøre om benytte en "standard" white label energidrik, som der sleeves med det pågældende design helt ned til ca. 5.000 enheder. Jeg har kontakterne som kan håndtere dette. Du tager blot fat i mig, hvis du har brug for yderligere info.

CACTUS  mod tømmermænd - www.cactusgroup.dk

Kvalitets golfrejser til fornuftige priser - ClassicGolf 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

tror der findes en del white label løsninger der ude, men der forhindrer jo ikke dig i at starte på det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)