Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en ulønnet markedsføringsøkonom i praktik i 3 mdr. i din virksomhed.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en studerende på markedsføringsøkonom-uddannelsen i Roskilde. For at færdiggøre min uddannelse skal jeg på et 3 måneders praktikophold, som ligger i perioden medio august 2012 og 3 måneder frem.

I forbindelse med praktikopholdet, hvor jeg selvfølgelig skal løse de praktiske opgaver I stiller mig, skal jeg desuden også udarbejde en hovedopgave, og kan derfor tilbyde, at foretage en undersøgelse med udgangspunkt i en konkret problemstilling i jeres virksomhed.

Jeg har følgende fag på uddannelsen:

-       International markedsføring og salg

-       Ledelse, organisation & kommunikation

-       Erhvervsjura

-       Mikro- & makro-økonomi samt driftsøkonomi

-       Statistik

og derfor kan jeg tilbyde jer at løse arbejdsopgaver som:

-       Kunde- og konkurrentanalyser

-       Indsamling og analyse af data

-       Interne analyser, f.eks. nøgletalsberegninger

-       Opgaver vedr. virksomhedens logistik

-       Analyse og udarbejdelse af markedsføringsmateriale

-       Projekter i øvrigt

Af hensyn til praktikforløbet er jeg fleksibel, og jeg har intet imod at arbejde med mindre opgaver såvel som de lidt mere betydningsfulde opgaver. Jeg kan både arbejde i teams og individuelt, og jeg er meget ambitiøs og brænder for at fuldføre opgaverne til ende.

Arbejdsopgaverne i praktikperioden kan udformes efter jeres ønske, da der ikke er nogle faste arbejdsopgaver praktikperioden skal indeholde. 

Lidt om mig:

Jeg er 20 år, og bor i København. På nuværende tidspunkt arbejder jeg som sælger hos Telenor, på andet år.

Jeg er en ansvarsbevidst og pligtopfyldende person. Ydermere er jeg altid fleksibel og en loyal kollega, og jeg har det godt med både at arbejde selvstændigt og i teams.

Så skriv endelig hvis der er nogle der er interesserede i mig, så kan jeg sende en mere uddybende ansøgning samt et CV. Jeg kan ligeledes sende karakterer fra uddannelsen såfremt det ønskes. Kontakt mig pr. mail. Rasmusadeloern@gmail.com

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Rasmus Adelørn

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:18

Vil du være indstillet på at tage din praktik i Jylland - på Struerkanten.
Så kunne jeg sagtens lave både nogle rigtig spændende konkrete opgaver samt noget interessant markedsanalysearbejde.

Venlig hilsen

Hans

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:24

Yes

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:35

Hans Stokholm Kjer:

Vil du være indstillet på at tage din praktik i Jylland - på Struerkanten.
Så kunne jeg sagtens lave både nogle rigtig spændende konkrete opgaver samt noget interessant markedsanalysearbejde.

Venlig hilsen

Hans

@Trådstarter

Hvis du har muligheden så spring på her! Var jeg 20 år og i din situation ville jeg sgu gerne i praktik hos Hans.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:27

Thomas Frost:

Hvis du har muligheden så spring på her! Var jeg 20 år og i din situation ville jeg sgu gerne i praktik hos Hans.

Tak for de pæne ord, Thomas.
Hvis trådstarter skyder efter en koncern eller en arbejdsplads med nogle ansatte, skal han jo ikke vælge mig.
Og hvis han skal vælge mig, skal han også reagere - ellers tror jeg jo ikke på, at han rent faktisk gerne vil i praktik.
Og hvis han ikke kan læse mellem linjerne, er han slet ikke velkommen Big Smile.

Venlig hilsen

Hans

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 10:30

Thomas Frost:

Helt enig Thomas.

Hilsen
Rolf

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 10:35
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)