Hej, Jeg er en studerende på markedsføringsøkonom-uddannelsen i Roskilde. For at færdiggøre min uddannelse skal jeg på et 3 måneders praktikophold, som ligger i perioden medio august 2012 og 3 måneder frem. I forbindelse med praktikopholdet, hvor jeg selvfølgelig skal løse de praktiske opgaver I stiller mig, skal jeg desuden også udarbejde en hovedopgave, og kan derfor tilbyde, at foretage en undersøgelse med udgangspunkt i en konkret problemstilling i jeres virksomhed. Jeg har følgende fag på uddannelsen: - International markedsføring og salg - Ledelse, organisation & kommunikation - Erhvervsjura - Mikro- & makro-økonomi samt driftsøkonomi - Statistik og derfor kan jeg tilbyde jer at løse arbejdsopgaver som: - Kunde- og konkurrentanalyser - Indsamling og analyse af data - Interne analyser, f.eks. nøgletalsberegninger - Opgaver vedr. virksomhedens logistik - Analyse og udarbejdelse af markedsføringsmateriale - Projekter i øvrigt Af hensyn til praktikforløbet er jeg fleksibel, og jeg har intet imod at arbejde med mindre opgaver såvel som de lidt mere betydningsfulde opgaver. Jeg kan både arbejde i teams og individuelt, og jeg er meget ambitiøs og brænder for at fuldføre opgaverne til ende. Arbejdsopgaverne i praktikperioden kan udformes efter jeres ønske, da der ikke er nogle faste arbejdsopgaver praktikperioden skal indeholde. Lidt om mig: Jeg er 20 år, og bor i København. På nuværende tidspunkt arbejder jeg som sælger hos Telenor, på andet år. Jeg er en ansvarsbevidst og pligtopfyldende person. Ydermere er jeg altid fleksibel og en loyal kollega, og jeg har det godt med både at arbejde selvstændigt og i teams. Så skriv endelig hvis der er nogle der er interesserede i mig, så kan jeg sende en mere uddybende ansøgning samt et CV. Jeg kan ligeledes sende karakterer fra uddannelsen såfremt det ønskes. Kontakt mig pr. mail. Rasmusadeloern@gmail.com Jeg glæder mig til at høre fra jer.
Med venlig hilsen Rasmus Adelørn |
Vil du være indstillet på at tage din praktik i Jylland - på Struerkanten.
Så kunne jeg sagtens lave både nogle rigtig spændende konkrete opgaver samt noget interessant markedsanalysearbejde.
Venlig hilsen
Hans