Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en ulønnet markedsføringsøkonom i praktik i 3 mdr. i din virksomhed.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en studerende på markedsføringsøkonom-uddannelsen i Roskilde. For at færdiggøre min uddannelse skal jeg på et 3 måneders praktikophold, som ligger i perioden medio august 2012 og 3 måneder frem.

I forbindelse med praktikopholdet, hvor jeg selvfølgelig skal løse de praktiske opgaver I stiller mig, skal jeg desuden også udarbejde en hovedopgave, og kan derfor tilbyde, at foretage en undersøgelse med udgangspunkt i en konkret problemstilling i jeres virksomhed.

Jeg har følgende fag på uddannelsen:

-       International markedsføring og salg

-       Ledelse, organisation & kommunikation

-       Erhvervsjura

-       Mikro- & makro-økonomi samt driftsøkonomi

-       Statistik

og derfor kan jeg tilbyde jer at løse arbejdsopgaver som:

-       Kunde- og konkurrentanalyser

-       Indsamling og analyse af data

-       Interne analyser, f.eks. nøgletalsberegninger

-       Opgaver vedr. virksomhedens logistik

-       Analyse og udarbejdelse af markedsføringsmateriale

-       Projekter i øvrigt

Af hensyn til praktikforløbet er jeg fleksibel, og jeg har intet imod at arbejde med mindre opgaver såvel som de lidt mere betydningsfulde opgaver. Jeg kan både arbejde i teams og individuelt, og jeg er meget ambitiøs og brænder for at fuldføre opgaverne til ende.

Arbejdsopgaverne i praktikperioden kan udformes efter jeres ønske, da der ikke er nogle faste arbejdsopgaver praktikperioden skal indeholde. 

Lidt om mig:

Jeg er 20 år, og bor i København. På nuværende tidspunkt arbejder jeg som sælger hos Telenor, på andet år.