Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder min ide?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Spændende initiativ, Anders!

I særdeleshed fordi der tilsyneladende kommer til at ske et skred i lovgivningen omkring indsamlingen face to face - og forandringer har nyhedsværdi, og nyhedsværdi har journalistværdi... så mon ikke dit gode projekt kan få lov at ride med på en sådan mediebølge - det håber jeg.

Det eneste jeg ikke klikker helt godt med, er din idé til navnet: derSOS. Det er lidt for fortænkt, tror jeg. Man skal læse det for mange gange, og på skrift er det kun genkendelsen af SOS der hænger ved - "der" er bare lidt irriterende.

Hvad med SOSinfo.dk, GodtOverblik.dk eller SOSoverblik.dk..?

God vind med projektet

René

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 21:58
Så har jeg nok brug for lidt hjælp - så jeg håber nogle vil give nogle input :)

Jeg har nu prøvet at oprette en "test" organisation, som den vil komme til at se ud på dersos.dk

Et screendump kan ses på følgende link:
http://www.upload-picture.com/viewimage.php?file=/images/Ppi77256.jpg

Jeg vil gerne vide hvad der ellers kunne være af interessante oplysninger som kunne indskrives. Jeg har problemer med at finde de økonomiske oplysninger for mange af organisationerne - er der et sted på nettet hvor sådanne ting er samlet?

Anders

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:08
Hej Anders.

Det lyder som en super ide.

Som tidligere skrevet, hvis du kan få med hvor mange penge der går til administration og hvormange der går videre villle det da være noget som jeg vil kigge på når jeg skulle punge ud. Føler mig snydt når alle mine penge går til admin.

Held og lykke

MSB
Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 12:17
Det er svært at finde deres regnskaber på nettet, så jeg har overvejet at skrive til hver enkelt af dem om jeg kan få tilsendt deres regnskab. Selvfølgelig vil jeg forklare dem at det bliver offentligt tilgængeligt og hvor det kommer til at ligge.

Jeg ved dog ikke hvorvidt de SKAL fremvise deres aktiver og passiver, men jeg håber da på deres forståelse mm.

Anders

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:33
Jeg tror at du kan finde det, lige som du kan finde oplysninger om andre selskaber. Uden at jeg ved for meget om det. Men selskabet kan man finde regnskaber og andre oplysninger på på noget der vist hedder noget med Købmanstandens......

MSB
Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 20:45
Så synes jeg lige det er tid til en update :)

Dersos.dk har nu omkring 35 foreninger/fonde indskrevet, og der kommer hver dag nye til.

Jeg håber at folk i fremtiden vil hjælpe med at rette og tilføje forskellige foreninger, så disse hele tiden kan være up-to-date, og tilmed at dersos.dk kan blive en database for hjælpeorg. hvor folk kan søge fakta om de forskellige foreninger.

Hvad siger I - ser det stadig ok ud?

Kom gerne med input mm. man kan altid blive klogere

Anders

Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 17:44

Det er efterhånden MEGET lang tid siden jeg har arbejdet med siden, men for nogle uger siden fandt jeg min lille ide frem igen og har arbejdet lidt på det siden.

Hvordan synes I det ser ud - er det noget der kan bruges?

Nye input/ideer er velkommen

Anders

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 13:40

linket virker ikke her..

Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 14:50
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 15:15

Opbygningen osv er fin - men der mangler stadig det vigtigste, som er at se hvor mange % går rent faktisk til sagen, og hvor mange ender i administration.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)