Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Angående integration af excel data i begyndervenligt regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino guruer :-)

Jeg skriver fordi jeg står for snarligt at åbne et mindre træningscenter, og vi skal finde ud af hvad vi gør mht vores bogføring og regnskab.
Vi kommer til at benytte os af software fra www.sport-solutions.dk til medlemsstyring og månedlige automatiske overførsler af medlemsskaber.
Der er dog ikke noget regnskabsprogram i Sport solutions pakke, men jeg har fået at vide at dataen om vores månedlige salg af medlemsskaber nemt kan hives ud i Excel format.

Selv nævner deres support at E-conomic kan håndtere det, men de anmeldelser jeg har læst, og den information jeg har kunne finde på E-conomics hjemmeside tyder på at der slet ikke er brug for et så komplekst program til vores formål (og jeg blev mildt sagt lidt intimideret over mængden af funktioner og den umiddelbare mangel på brugervenlighed).

Jeg kiggede på Billys billing, men de har vist ikke mulighed for at integrere data fra excel ark.

Er der nogle af jer herinde der kan anbefale et simpelt regnskabs og bogføringsprogram der kan dække vores behov?

Mange hilsner

Thomas

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 14:43

Hej hej

Ganske kort, hvis du starter er fitness center, og du har ambitioner med det, så start med et ordentligt program der passer til det. :)

Hvis du bare vil køre det i excel eller lign, så tror jeg du dør i administration og taber overblikket hurtigt.

Har ingen aktier i noget af det du nævner, men jeg ser bare ofte at folk sparer for meget, og gør sig selv en bjørnetjeneste ved så hurtigt at drukne i manuelt arbejde og tabt overblik :)

Dbh Johnny

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 14:54

Du ringer bare ville jeg sige, men det har du vist allerede gjort!

Tilmeldt 5. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:27

Hej Thomas

Anbefaler helt klart, at du fremover opretter et SALDI regnskab, idet dette program foruden mange andre fordele også kan integrere med stort set alle andre programmer.

Derudover kan programmet så om sige "vokse" med opgaven dvs,. at, du i starten kan nøjes med at anvende de simple funktioner som programmet indeholder og når så dit træningscenter har vokset sig stort og stærkt, kan du med stor fordel gør brug af alle de andre muligheder som programmet indeholder.

Go fornøjelse og venlig hilsenSmile

Dansan

Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:18

Hej Dansan

Det lyder interessant, så man ville godt kunne integrere data fra excel på den måde jeg nævner?

mvh Thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)