Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tattoodriver.dk - nyt koncept i Danmark

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Genialt. Har selv et par tusser, så alt for mig som kunde vil afhænger af prisen?

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 06:28

Som familiefar vil jeg helt sikkert benytte mig af det, sat op imod at skulle sidde midt i et stort vindue hvor andre forældre fra børnehave kører forbi....

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 12:12

HELE verden var måske groft sagt.. men jeg ved, at det ikke eksisterer officielt i DK, England, USA, Tyskland, Frankrig, Spanien, Italien bl.a.

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 15:08

Sander pennerup:
Koncept findes ikke i USA ej heller.

Det ved jeg nu ikke. Der findes noget lignende :) 

Derudover har det vel også meget at gøre med renligheden omkring tatovøren? Min svigerinde tatoverer, og hun har et separat rum i kælderen som hun bruger til det. Her sprittes der af på alle overflader inden kunden kommer.

Men tja, hvorfor ikke..

Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Sa2 / JydskeDollars.dk Skrevet kl. 09:48

Konceptet findes faktisk allerede, og har også kørt i Danmark under navnet Tatobussen siden 1997.

Kender også flere tatovører der kører rundt. Nogen af dem har endda indrettet en campingvogn til formålet.

Men syntes absolut konceptet lyder spændende, og hvis evnerne inden for faget er der, burde der være muligheder.

Jeg ville da være kundepotentiale :D

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 16:14

o, men tattobussen kommer jo så ikke hjem til folk :-)

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:14

Jeg synes bestemt det lyder som en rigtig god forretning som jeg godt kunne overveje når jeg næste gang skal have en tatovering, men det kræver jo naturligvis at tatovøren er mindst lige så dygtig som ham der sidder nede i butikken :)

Klø på og vis os hvad du kan med en nål og lidt farve, er du dygtig er jeg ikke i tvivl om du kan få succes ;)

Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Sa2 / JydskeDollars.dk Skrevet kl. 17:27

Sander pennerup:
o, men tattobussen kommer jo så ikke hjem til folk :-)

Det har du sgu ret i, my bad. De kører kun rundt på festivaller.

Men du kan hurtigt finde nogle stykker på google, de indgyder dog ikke lige den store tillid fra min side...

Syntes dog stadig du har fat i en god idé der!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:29

Udstille sig selv? Hvis ikke man kan udstille sig selv, hvad er så ideen med at få en tattoo? Jeg har selv tattoveringer, og nyder at komme ned til min tattovør og snakke med andre og folk ser hvad man får lavet.

Fint koncept, synes bare det er lidt for "Jeg skal have lavet en tattoo, men tør ikke vise det" - Det giver mig et helt forkert udtryk af folk..

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 19:04

Uanset om vi synes om det eller ej, så giver tusser for ihvertfald en stor del af befolkningen, et indtryk af lidt "bad boy". Mine tatoveringer kan skjules med en bluse, og det er et bevist valg fra min side af den eneste grund at når jeg er til forretningsmøder eller i børnehaven, da passer det sig ikke....

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)