Som familiefar vil jeg helt sikkert benytte mig af det, sat op imod at skulle sidde midt i et stort vindue hvor andre forældre fra børnehave kører forbi....
Derudover har det vel også meget at gøre med renligheden omkring tatovøren? Min svigerinde tatoverer, og hun har et separat rum i kælderen som hun bruger til det. Her sprittes der af på alle overflader inden kunden kommer.
Jeg synes bestemt det lyder som en rigtig god forretning som jeg godt kunne overveje når jeg næste gang skal have en tatovering, men det kræver jo naturligvis at tatovøren er mindst lige så dygtig som ham der sidder nede i butikken :)
Klø på og vis os hvad du kan med en nål og lidt farve, er du dygtig er jeg ikke i tvivl om du kan få succes ;)
Udstille sig selv? Hvis ikke man kan udstille sig selv, hvad er så ideen med at få en tattoo? Jeg har selv tattoveringer, og nyder at komme ned til min tattovør og snakke med andre og folk ser hvad man får lavet.
Fint koncept, synes bare det er lidt for "Jeg skal have lavet en tattoo, men tør ikke vise det" - Det giver mig et helt forkert udtryk af folk..
vh AB
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Uanset om vi synes om det eller ej, så giver tusser for ihvertfald en stor del af befolkningen, et indtryk af lidt "bad boy". Mine tatoveringer kan skjules med en bluse, og det er et bevist valg fra min side af den eneste grund at når jeg er til forretningsmøder eller i børnehaven, da passer det sig ikke....