Hvis du køber 10000 SMS vil jeg kunne give dig en pris på 30 øre i stedet for 39 øre |
Jeg er nødt til at have en måde at få en prisen op på omkring 7-8 kr, kan dette gøres?
Hvis du køber 10000 SMS vil jeg kunne give dig en pris på 30 øre i stedet for 39 øre |
Jeg er nødt til at have en måde at få en prisen op på omkring 7-8 kr, kan dette gøres? |
Hvad for et produkt er det du sælger via SMS ? Er det en fysisk vare ? |
Nej det er en slags billet på mobilen. Ligesom bus billetter. |
En bus billet kan formå at holde sig til de normale fysiske bus priser? så burde dette også være muligt? |
Prøv og kontakt www.inmobile.dk eller www.coolsms.com dem kan jeg godt anbefale :) |
Med mindre at de kalkulerer med et vis underskud på den konto? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Der bruges anden form for løsning til det. Det kaldes Mpayment og bruges når det ikke er digitale vare der sælges. Sådan en løsning vil give en større udbetaling til dig men er også dyre i drift. Mvh Jacob V. Ossipoff |
Jeg har arbejdet for mobilefirst.com (Hong Kong) de er blandt de billigste i branchen. Så vidt jeg husker fik merchant cirka 30%, MobileFirst 8% og resten ryger til telesskaberne. Du kan eventuelt prøve at kontakte MobileFirst og se om du kan signe op som merchant. Supporten er elendig, men du får sandsynligvis en fornuftig pris. |
Man kan købe billet til bus og tog på 1415.dk hvor man kan betale med kort, sms eller Mobilpenge. Sms er på samme måde som Jacob og jeg understøtter - Mobilpenge kræver at det er sat op i ens netbank. Så med mindre at DSB har en kanonaftale med en gateway så tror jeg at de accepterer at have et underskud på sms betalingen for at gøre det nemmere for folk at købe billetter. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....