Hej Aminoer Jeg tænker på at blive single igen og blive skilt...(en pæn måde at sige det på?) Men ok.... når man er iværksætter har været selvstændig i maaange år, har været i et forhold endnu længere tid.....ens vennekreds ja alle er i forhold, hvor finder man en ny partner? Man har jo ikke ligefrem lyst til at går på dating.dk eller lign??? Hvorfor findes der ikke en iværksætter dating? |
parterapeuten:Hvorfor findes der ikke en iværksætter dating?
Hej Parterapeut
Jeg har fundet en artikel tilbage fra 1999 omkring samme emne. http://www.erhvervsbladet.dk/virksomheder/ny-dating-portal-ivaerksaettere
Det ser ud til at de er lukket ned igen, og uden at kunne bakke min påstand op, vil jeg tro det kan have noget at gøre med, at de fleste iværksættere er mænd, og måske, at en iværksætter ikke er det en kvinde typisk leder efter – her tænker jeg på, manglende tid til fordybelse i forholdet, måske ustabil indkomst osv osv.
For mit eget vedkommende vil jeg mene at en normal datingside vil kunne stå distancen hvis jeg var søgende efter en date/kæreste – på den måde ville jeg også finde en kvinde som måske ikke brugte lige så meget tid på arbejde som jeg selv gør, og måske, få noget sparring fra en der ser livet anderledes, og som var villig til, at bruge noget ekstra tid på at få tingene til at hænge sammen i et forhold.
Men hvad ved jeg? – jeg har aldrig datet en iværksætter J
Hilsen
Lars