Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætte dating?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej Aminoer

Jeg tænker på at blive single igen og blive skilt...(en pæn måde at sige det på?)

Men ok.... når man er iværksætter har været selvstændig i maaange år, har været i et forhold endnu længere tid.....ens vennekreds ja alle er i forhold, hvor finder man en ny partner? Man har jo ikke ligefrem lyst til at går på dating.dk eller lign???

Hvorfor findes der ikke en iværksætter dating?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:
Hvorfor findes der ikke en iværksætter dating?

Hej Parterapeut  

Jeg har fundet en artikel tilbage fra 1999 omkring samme emne. http://www.erhvervsbladet.dk/virksomheder/ny-dating-portal-ivaerksaettere

Det ser ud til at de er lukket ned igen, og uden at kunne bakke min påstand op, vil jeg tro det kan have noget at gøre med, at de fleste iværksættere er mænd, og måske, at en iværksætter ikke er det en kvinde typisk leder efter – her tænker jeg på, manglende tid til fordybelse i forholdet, måske ustabil indkomst osv osv.

For mit eget vedkommende vil jeg mene at en normal datingside vil kunne stå distancen hvis jeg var søgende efter en date/kæreste – på den måde ville jeg også finde en kvinde som måske ikke brugte lige så meget tid på arbejde som jeg selv gør, og måske, få noget sparring fra en der ser livet anderledes, og som var villig til, at bruge noget ekstra tid på at få tingene til at hænge sammen i et forhold.

Men hvad ved jeg? – jeg har aldrig datet en iværksætter J

Hilsen

Lars

Jeg bringer dit nye job til dig! www.jobbud.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:18

jeg vil sige alle de steder der er aktive med iværksættere er jo også stedet du kan møde den rettet .

hvordan det vis du finder en kvindelige samarbejdspartner til sin virksomhed 

jeg tror simpelthen ikke iværksættere vil side og date , da iværksættere for  tit bruger de så meget tid på deres iværksættere projekt at hele deres tid går meget ,det kunne være dejligt at  finde der lever og ånder for ens iværksættere projekt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Dec 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

For det første er det altid brand ærgeligt når sådan noget sker, somregel mere for den ene part end den anden. Tror som sådan ikke iværksætter dating vil være så populært, af de grunde mikael fortæller.

Der er vel i bund og grund ikke så meget forskel på iværksættere og folk der ikke iværksætter, så du kunne jo  prøve dig på Dating.dk

Iøvrigt har du ikke mulighed for at find ud af det med din partner? husk nu dit eget motto "Parterapeut /psykoterapeut........der ikke accepterer skilsmisser...www.vonbale.dk"

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:41
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Paradoksalt at parterapeuten der ikke accepterer skilsmisser, tænker på at blive skilt :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:42

RJM:
skilsmisser, tænker på at blive skilt :)

Wink Men der står vel ikke fra hvad ? Eller ???

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

RJM:

Paradoksalt at parterapeuten der ikke accepterer skilsmisser, tænker på at blive skilt :)

Og det siger du til en person der er ved at blive skilt og som sandsynligvis bestemt ikke har det godt. Ja lad os more os over at en person skal skilles.

Lige gyldigt hvor uenig du er med vedkommende er det der en ganske usmageligt kommentar hvis jeg skal sige det.

@Parterapeuten

Selvom vi nogle gange har været uenige er jeg ked af at høre du måske skal skilles. Lige gyldigt hvordan man vender og drejer det er det aldrig nemt. Alt det bedste herfra.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 16:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Parterapeuten

Jeg er ked af at høre om din situation. Det er aldrig nemt at træffe beslutninger, som ikke kun går udover en selv men også andre. Især nogle man har kendt hinanden igennem længere tid.

Angående hvor man finder en partner, så tror jeg ikke på at der findes et rigtigt rum eller sted.

Et forhold kræver timing og millioner af andre små omstændigheder, tilfældigheder, uheld og held for at to personer kan opleve de helt særlige betingelsesløse følelser for hinanden.

Med andre ord, så tror jeg ikke at det er noget du skal søge. Det finder dig når det finder dig Smile 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

Ja jeg accepterer heller ikke skilsmisser, jeg holder fast i min motto.  

Man håber det bedste, men nogle gange handler det ikke om et  parforhold, eller få det til at fungere?

Parforhold skal eksistere før den kan fungere og begge parter skal have lyst til et familie liv. Desværre nogle mænd er fri fugle så frie at de tror de kan leve af fri luft og bo i et telt..helt bogstaveligt talt.....der går min grænse. Lad os få gang i en diskussion, ville du bogstaveligt talt vælge at bo i en telt uanset hvad?For kærligheds skyld..... og når ja du har tilfældigvis et par børn ??

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)