Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikler på over 500 ord tilbydes til din blog

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg skal her om en uges tid til at begynde at skrive lidt gæsteindlæg på forskellige blogs så jeg kan få nogle gode links til min side, som handler om at tjene penge online.

Inden jeg skriver kravene, er der selvfølgelig også lidt regler for hvor jeg skriver mine artikler til. Dine besøgende skal have interesse i at tjene eller spare penge. Min side handler om at tjene og spare penge, så derfor er det faktisk bare det eneste krav.

Min artikel:
- Mindst 500 ord.
- Handle om at tjene eller spare penge.
- Max 2 links til min hjemmeside (www.pengetjen.dk).
- Der vil komme til at stå nederst i artiklen at det er mig som har skrevet artiklen, og hvad min hjemmeside hedder.
- En artikel som også er en smule SEO optimeret.

Kunne du bruge sådan en artikel? Så skriv da endelig en besked til mig over pb, eller her i debatten! 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:33

Du skal være velkommen til at skrive på Info-om.dk selvom den som sådan ikke handler om penge, men næsten alle emner er velkomne :)

Kravet for at skrive på info om, er ganske enkelt velskrevne artikler og min. 250 ord pr link, så lyder til at du kan klare de krav :)

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 21:44

Hej Casper, Jeg er ved at lave en hjemme side som hedder Billig Tv og derfor er jeg også ved at lave en blog som en underside, som tilbyder en masse ekstra læsning om andre ting end lige Billig Tv, du er meget velkommen til at skrive en artikel om at tjene penge på nettet til denne side :) 

Mvh. Benjamin Nielsen 

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 22:00

Hej

Du kan gratis registrere dig på Three People og udgive din artikel. Giv gerne lyd, når du har tilføjet den, så godkender jeg den med det samme.

God aften

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 22:09

Du skal da også være mere end velkommen til at smide en artikel her 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56

Tak for jeres svar, så har jeg da lidt steder hvor jeg kan smide mine artikler hen ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)