Desværre nej, men hvis du googler præcis "prestashop quantity discount" kan du finde et eksternt modul som burde klare opgaven, det er gratis. Jeg har dog ikke kunnet få det til at virke på 1.4.6 eller 1.4.7, men det kan jo være du er heldigere - det er opdateret til det.
Det er heldigvis dejligt nemt i Prestashop af lave prisnedslag på et bestemt antal produkter.
Her er vejledningen til det:
Backoffice - katalog - vælg det produkt der skal have prisnedslag ved x antal (tryk rediger produkt) - Vælg fanebladet "Prices" eller på dansk "Priser" - Opsæt her de regler du ønsker
Jeg skulle nok have forklaret mig lidt bedre. Jeg er fint istand til at sætte det op på ét produkt, således at rabatten opnås hvis kunden køber 2-3-4 af samme produkt. Min problemstilling er at jeg vil have det til at virke på tværs af produkter. Således at hvis kunden køber 1x produkt A og 2x produkt B, skal prisen være 27kr. (prisen for 3).
hej Nicolaj, det kan gøres ved en ret simpel SQL kode, således at rabatten bliver sat på alle produkter, og denne rabat ikke gives på kryds af produkter, men kun ved flere mængder af samme varer.