Hej hvornår skal man indberettige moms for en enkeltmandsvirksomhed ? Kan sgu ikke finde rundt i det -.- |
Normalt hvert kvartal, hvor indberetning og betaling skal ske 1 måned og 10 dage efter et kvartalets udløb.
Tonny
Hej hvornår skal man indberettige moms for en enkeltmandsvirksomhed ? Kan sgu ikke finde rundt i det -.- |
Normalt hvert kvartal, hvor indberetning og betaling skal ske 1 måned og 10 dage efter et kvartalets udløb. Tonny |
jeg får altid en e-mail med en på mindelse om det er nu der skal indsendes moms regnskab til skat.dk jeg glemmer datoen hver gang , men det er godt skat.dk skriver en mail og på minder mig inden datoen er overskredet |
Hvis du skulle glemme at indberette moms kontakter skat dig pr. telefon og beder dig om lige at ordne det. Det skete for mig den anden dag da det var første gang jeg skulle gøre det og ikke vidste hvornår det skulle gøres :) |
Jeppe Smith - Jeg kan godt lide at lave hjemmesider!
Da jeg glemte det første gang, så kom der en fin skrivelse med et gebyr på 800,- + en fastsættelse på 8000,- = Et indbetalingskort på 8800,- såfremt jeg ikke indberettet korrekt, gebyret skulle dog stadig betales. |
Datoerne hedder iøvrigt senest: 10/5 1st kvartal |
tak :) |