Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan styrer du dit regnskab

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil først være klar til at rykke med min Shop fra årsskiftet men vil helt sikkert starte med kasseklade.dk den ser fornuftig ud, de svarede også promte på et spørgsmål jeg havde Ü

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 19:26

Imponerende.

Når vi er i gang kan jeg også nævne:

Freshbooks
e-conomic

som begge er online også.

Samt der selvfølgelig er C5 men det koster.

Du kan også kontakte min søster der laver bogføring, fakturering osv hvis du ikke selv gider :) PM mig for URL, ved ikke om man  må reklamere direkte i en tråd?? 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 47
Fra  TieMan.dk Skrevet kl. 19:30

Tak for de mange svar, der er meget der ser spændende ud så det er jo bare at undersøge hvad der virker for mig :)

Brug for et billigt slips eller en butterfly? Tjek TieMan.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:32

Jeg kører så et program der hedder "skotøjsæsken"

det fungerer rigtigt godt, alle faktura/udgifter ryger i denne.

Den bliver afleveret en gang pr. mdr. hos min bogholder, så kan hun taste tal, mens jeg tjener penge på det jeg har forstand på :-)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:19

Michael,

Det kan sku ikke være rigtigt du har været med her så længe og du siger du ikke kan finde andet end denne tråd?

http://www.amino.dk/search/Search.aspx?s=regnskabsprogrammer&l=Amino 

Dette kommer ved en søgning på Regnskabsprogrammer!

Og der er mange andre på navn bla. er der mange tråde om andre - selv vil jeg anbefale Winfinans det koster ikke noget og er nemt at gå igang med. Og nej jeg er ikke forhandler deraf men har kendskab dertil fra konsulentopgaver og eget brug. Endevidere er det baseret på Access database programmet som jeg har arbejdet meget med!

Det koster et par tusser når du passere 1500 linier, men det vare noget og - jeg giver gerne konsulentbistand til at komme igang - bare send en PM eller ring!

Det kan godt betale sig at have styr på dette i et bogføringsprogram, men regne ark kan da gøre det når der ikke er så mange poster.

Michael du skriver at du anvender Word - du skal gå over i et regneark - du kan få hjælp her hos mig bare ring/skriv!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 22:57

Jeg bruger på 3. år Sigma Regnskab med stor fornøjelse. Det er gratis og har ret mange funktioner. Det kræver du kører Windows, men du behøver ikke have Office-pakken. Jeg har skrevet et (gratis) modul til PrestaShop, så det er nemt at overføre ordrer til Sigma Regnskab.

/Kjeld

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:01

Jeg vil gerne anbefale billysbilling, det er en dansk iværksætter som har lavet regnskabsprogrammet!!!! det er fra en iværksætter til iværksættere! Det er enkelt og simpelthen genial :) ingen svære udtryk og simpelt overskueligt;)

God fornøjelse:)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)