Hej Aminoer :) /Dinesan |
Følger lige med....
Hej Aminoer :) /Dinesan |
Brug for et billigt slips eller en butterfly? Tjek TieMan.dk
Et godt sted at starte vil være et regnskabsprogram.... |
jeg prøver med et Excel regnprogram i word men det fungere ikke helt ideelt for mig at holde orden på de plusser og minusser i regnskabet |
Jamen har du nogen anbefaling til et regnskabsprogram evt? :) |
Mikael , føler lidt jeg er i samme båd som dig .. |
Der findes flere løsninger fra gratis programmer til meget dyre programmer samt onlineprogrammer m.v. Der er følgelig favoritter, men prøv at søge her på Amino, da der er skrevet rigtig meget omkring dette emne. Tonny
|
winfinans er gratis op til en vis mænge bilag (ret stor tror jeg) men lidt ulogisk i begyndelsen Summasummarum er ret enkelt og ikke ret dyrt og kan købes som engangsudgift ingen faste omk. Begge disse ligger på computeren, men så er der en masse på nettet e-conomic - billys billing - e-moms og mange flere - som nævnt surf efter dem. Jeg hører til dem der mener, at man ikke skal ha ret mange bilag om moms uden at excel bliver noget besværligt noget vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Jeg bruger emoms.dk. Koster en smule men det hele er online, og super nemt at bruge. Kundedatabase, posteringer/bogføring, fakturering osv. |
ved søgning regnskab program kunne jeg ikke finde nogle relevante resultater , denne her tråd var det bedste jeg fandt |