Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Apps?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nogle venner der har gang i et par projekter, men har endnu ikke fået mail på plads eller oprettet cvr endnu. Der går nok noget tid inden vi formelt får oprettet firma/CVR, men kunne naturligvis godt tænke os at gå i dialog med forskellige virksomheder. Der synes vi det er lidt fesent at kontakte firmaer med vores private e-mail (Gmail, Hotmail etc.).

Så kom jeg i tanke om Google tilbyder Google Apps.

Jeg vil lige høre om der er nogen der anvender Google Apps og hvad forskellen/fordelen holdt op imod domæne og mail hos webhost?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 18:25

Jeg bruger Google Apps til alle mine domæner. Forskellen er den samme.

Fordelen (som jeg ser den) er at du har e-mail håndteret uafhængig af din webhost. Så kan du skifte udbyder lige så tosset du vil uden at bekymre dig om at skulle overflytte gamle e-mails osv. 

Derudover er det gratis for op til 10 brugere pr domæne, og hver får 7gb plads. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:31

Vi har benyttet Google Aps i mange år, måske fra omkring 2006, og med meget gode erfaringer.

Det drejer sig om email-funktionen på www.piroconsulting.com og øvrige domæner.

Hilsen, Robert

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:34

Hej Kasper,

Skal lige supplere, at vi blev tilmeldt et eller andet sted i starten, så vi har nogle gode fordele, herunder max 25 brugere og en masse plads, så måske vil nye gratis-brugere få en dårligere oplevelse end jeg.

Hilsen, Robert

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)