Nu tænker jeg naturligvis for at få en facebook side til at se lidt kønnere ud, folk vil hellere like en side med 1000 likes, end med et par stykker. Så jeg tænker hvis du køber sådan 1000 fans for 80kr, og så bagefter prøver at henvende dig til rigtige fans. - så er de 80 kr ikke så dårligt givet ud er de? - er helt grøn på det her område, det blandt andet også derfor jeg skal til at læse alle thomas ekspert tips om facebook.
Du kan sagtens købe 1000 udenlandske fans, men hvis du alligevel på et tidspunkt skal have danske fans, er det så ikke dumt at købe udenlandske fans?
Men i realiteten så er de vel ikke gevet dårligt ud, fordi at når der er flere fans ser det bedre ud, og flere er tilbøjelige til at like din side.
er det ikke bedste at få fans der er ens , målgruppe og hvordan tjekker man op på at de fans man får liker en fordi de kan lide en og de er ikke købte fans man får
jeg kunne da tænke mig høre mere om det , hvordan de skaffer relevante fans , dem kunne jeg godt bruge til min lille facebook side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
er det ikke bedste at få fans der er ens , målgruppe og hvordan tjekker man op på at de fans man får liker en fordi de kan lide en og de er ikke købte fans man får
jeg kunne da tænke mig høre mere om det , hvordan de skaffer relevante fans , dem kunne jeg godt bruge til min lille facebook side
De relevante fans får du ved at investere tid til at skabe nyt godt indhold... :)
De relevante fans får du ved at investere tid til at skabe nyt godt indhold... :)
(Som målgruppen kan lide)
- Alexander Baandrup Larsen
det burde man da også selv kunne klare sende mail til at alle kunder de kan likes ens facebook side de skal følge denne side
have linket på egen side
være aktive egen facebook side
levere den perfekte service over kunderne
er det ikke det bedste man kan gøre for at få relevante fans på sin facebook side
andre gode råd til relevante fans har i dem , dette her var i hvert fald mine råd , ved at få relevante fans til sin facebook side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows