Jeg tror de har noget botnetværk kørende. Det kan ikke være individuelle personer der "synes godt om".. så er det ihvertfald en utrolig dårlig timeløn, selv for en person i niguragua. Hans internetforbindelse samt computer skal jo også betales...
Jeg fandt tilfældigvis også denne derinde, og der kan man få 800 danske facebook likes (det er min ordre, undskyld ;o).
Jeg ville blot lige sige at der også er nogle som giver danske likes, og de er for det meste mere troværdige. Blandt andet fordi at de selvfølgelig er danske, men også fordi at de fleste af dem stammer fra store facebook sider hvor der bliver reklameret.
Du kan med fordel tjekke fiverr for lignende 'gigs'.
Her kan du få facebook followers, twitter followers og youtube viewers for få penge.
Jeg tror de har noget botnetværk kørende. Det kan ikke være individuelle personer der "synes godt om".. så er det ihvertfald en utrolig dårlig timeløn, selv for en person i niguragua. Hans internetforbindelse samt computer skal jo også betales...
Men det er ikke ægte fans... Dog får det stadig siden til at se mere troværdig ud! :)
Nej de er noget bare med til at pynte lidt på det hele.
- Er der nogen af jeg der kender noget til buzz a media ?
Jeg har arbejdet meget med buzzamedia :) Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at stille dem her eller i en privat besked vil meget gerne hjælpe dig godt igang!
De er dygtige og betaler godt, kan klart anbefales!