Ok beklager EB overskrift, men så kan det være de læser med hehe..
Jeg kender ikke Aminos forretningsplan med hensyn til indtjeningskanaler, men siden de, fornuftigt, ikke tillader affiliatelinks fra brugerne er brugen af denne tjeneste en oplagt mulighed.
Konverterer almindelige links til affiliate links uden at ændre i URL. Derudover mulighed for at ligesom AminoWiki at konvertere ord til affiliate links.
Jeg tager gerne imod 15%-20% kommission for min henvisning.
Konverterer almindelige links til affiliate links uden at ændre i URL. Derudover mulighed for at ligesom Amino Wiki at konvertere ord til affiliate links.
Ved ikke om du var sarkastisk, men ja. Tager du f.eks. www.unoeuro.com bliver det lavet om til et affiliate link uden at ændre i URL så vidst jeg har læst mig frem til.
Ved ikke om du var sarkastisk, men ja. Tager du f.eks. www.unoeuro.com bliver det lavet om til et affiliate link uden at ændre i URL så vidst jeg har læst mig frem til.
Det var bare sarkastisk, men det var fordi det lød sjovt...
Men et spændende projekt, som jo straks gør det hele mere kompliceret for forumejere mm. For så kommer der med sikkerhed mere spam...
Pinterest brugte dem indtil fornyeligt, men ved ikke om de har Danske ord og netværk med ind over eller om det kun er US og UK. Jeg har skrevet til dem for et par dage siden, men har ikke fået svar.
Tror dog at de bruger products feeds til at skabe links og her halter Danske annoncører virkeligt bagefter US og UK. Det giver også nogle begrænsninger på de netværk de kan bruge, da man stortset kun ser feeds hos Webgains og TradeDoubler