Hej Jeg skal bruge en webshop. Se venligst vedhæftede for nærmere info. Venlig hilsen Kenneth |
ikke nogen bud?
Må man spørge hvad dit budget er? |
Ja selvfølgelig over 5000 under 20000 danske kr. |
Glemte måske lige at nævne at Designet er "ligegyldigt" i denne sammenhæng det må godt være en template. |
Hvis du ikke kan være mere specifik end det, tror jeg med 100% sikkerhed du får virkelig store problemer med resultatet.. Sæt dig ned og bliv 100% klar over hvad du vil have. Tjek eventuelt Dandomain.dk og deres webshopløsning. Det er en rigtig god starterløsning. |
Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.
Jeg synes nu at han udemærket ved hvilke funktioner webshoppen skal have, dog er jeg enig i at man aldrig skal være ligeglad med designet. Men selvfølgelig et lækkert template til 100$ er billigere end et "custom made" til 5.000 - 10.000 kroner. |
Jeg har selv en magento-webshop, som jeg vil mene, kunne klare mange af dine behov. Du kan tjekket linket neden for, hvis du vil tjekke den ud. Skriv hvis du har nogle spørgsmål til den. Vh Casper |
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer
Har du læst det vedhæftede dokument? Jeg kan da vist ikke være mere specifik end det, resten af shoppen skal jo "bare" være standard. |