Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale et godt vagtplanlægningssystem?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan anbefale et brugervenligt vagtplaneringssystem til en 40 mands stor virksomhed, med fokus på overblik, enkelthed og gerne være et centraliseret system der kan tilgåes af den enkelte medarbejder på egen PC? Det skal enten være gratis eller koste en engangspris.

Fra Hejnsvig
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:41

Hej Johnny

Jeg har ekstrem god erfaring med E-gruppe, (www.egruppe.dk)  dog skal siges at dette kører på en licensløsning m. årlig fakturering og derfor ikke hverken er gratis eller har en engangspris...

Systemet har jeg brugt og indført i flere virksomheder , grundet den fleksible tilgang medarbejderene har.

Der kan sendes sms beskeder ud hver morgen til de der skal på arbejde i løbet af dagen etc.

Du må meget gerne kontakte mig hvis du vil høre mere om mine erfaringer og brug. (28 28 72 72)

Hilsner

Thomas

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:40

Hej Johnny,

Du er velkommen til at se om der er et program du kan bruge på www.Start-Base.dk

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Fra  Mindcology Skrevet kl. 19:01

zartox:

Hej Johnny

Jeg har ekstrem god erfaring med E-gruppe, (www.egruppe.dk)  dog skal siges at dette kører på en licensløsning m. årlig fakturering og derfor ikke hverken er gratis eller har en engangspris...

Systemet har jeg brugt og indført i flere virksomheder , grundet den fleksible tilgang medarbejderene har.

Der kan sendes sms beskeder ud hver morgen til de der skal på arbejde i løbet af dagen etc.

Du må meget gerne kontakte mig hvis du vil høre mere om mine erfaringer og brug. (28 28 72 72)

Hilsner

Thomas

Hej Thomas

Det er ikke umiddelbart interessant med en licensløsning.

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Fra  Mindcology Skrevet kl. 19:04

Henrik Bilevits:

Hej Johnny,

Du er velkommen til at se om der er et program du kan bruge på www.Start-Base.dk

Jeg tager lige et kig på det. Tak.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)