Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iphone-5.dk - Hvem vil være med?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hvor er det pinligt, at man ikke kan finde ud af markedsføre sig på en mere hæderlig vis. Har mistet min interesse, mens du har mistet din troværdighed, Thatguy, SxN, Rasmus Maach, eller hvad du nu har lyst til at kalde dig :) Men held og lykke.

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:57 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Uhæderlig markedsføring? Lad da vær' med at puste et bump op til noget det ikke er. Dramaqueen!

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 20:02 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

God aften!

Hvem skriver sammen her??

thatguy:

SxN: Har sendt dig PM. Jeg tror du misfortod Jannik.

Har brugeren sendt en PM til sig selv?

Dbh

Mads

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:07 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Klarasta:
Har brugeren sendt en PM til sig selv?

Og er det i givet fald spam?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 31. Aug 11
Skrevet kl. 20:15 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

God aften!

Noget af det værste jeg ved er uetisk markedsføring og forretning!

HVIS (LÆS HVIS) det er samme person der prøver at fremme en forretning eller forretningsgang, synes jeg ikke vedkommende er velkommen her.

Måske misforstår jeg sagens gang og så undskylder jeg på forhånd, i modsat tilfælde synes jeg Amino -admin burde skride ind!

Dbh

Mads

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:24 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Klarasta:

God aften!

Noget af det værste jeg ved er uetisk markedsføring og forretning!

HVIS (LÆS HVIS) det er samme person der prøver at fremme en forretning eller forretningsgang, synes jeg ikke vedkommende er velkommen her.

Måske misforstår jeg sagens gang og så undskylder jeg på forhånd, i modsat tilfælde synes jeg Amino -admin burde skride ind!

Dbh

Mads

HAHA! Slap dog af mand.

Der blev skrevet følgende:

SxN:
Jeg kunne godt være interesseret i et evt. salg.

Så er det vist heller ikke værre. Knægten har begået en fejl, og det virker da suspekt, men slå dog koldt vand i blodet. Det er jo ikke fordi der er blevet gjort noget ulovligt. Ingen er blevet ramt af noget, og ingen har taget skade.

Det er fuldstændigt latterligt så meget det bliver pustet op. Det er en storm i et glas vand. Han søger en partner til sin hjemmeside, og hele situationen er akavet og dårlig, men så er det vist heller ikke værre.

Tilmeldt 31. Aug 11
Skrevet kl. 20:32 | Låst

Hej Jonas!

Hvis du læser hvad jeg skriver, hvilket du øjensynligt ikke har gjort, så snakker jeg ikke om ulovligheder!! Men om begrebet "etik". Ved ikke om du personligt benytter dig af begrebet i dit forretningsliv, men for mig betyder det rigtigt meget!

På denne side, som er baseret på fornuft, hjælp og tillid, synes jeg det mindste man kan forvente af hinanden er ærlighed. Ikke just det som trådstarter emmer mest af.

Jeg har ytret min ærlige mening og du din. Du kan give mig minus stjerne eller hvad du vil, men det ændre ikke på min holdning!

Dbh

Mads

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:40 | Låst

Klarasta:

Hej Jonas!

Hvis du læser hvad jeg skriver, hvilket du øjensynligt ikke har gjort, så snakker jeg ikke om ulovligheder!! Men om begrebet "etik". Ved ikke om du personligt benytter dig af begrebet i dit forretningsliv, men for mig betyder det rigtigt meget!

På denne side, som er baseret på fornuft, hjælp og tillid, synes jeg det mindste man kan forvente af hinanden er ærlighed. Ikke just det som trådstarter emmer mest af.

Jeg har ytret min ærlige mening og du din. Du kan give mig minus stjerne eller hvad du vil, men det ændre ikke på min holdning!

Dbh

Mads

Jo, jeg læser hvad du skriver, men du læser vist ikke hvad det er jeg skriver, for det jeg skriver er at det ikke er en så slem "forbrydelse". Etik er fint, men læs dog hvad det er der bliver skrevet fra trådstarters og hans "multi" - så vil du også kunne læse dig frem til at det måske ikke er endvidere alvorligt, og da slet ikke i sådan en grad at vedkommende ikke burde være velkommen.

Ærlighed - han har da praktisk talt indrømmet at begge brugere er hans egen. Først efter afsløringen, men bedre sent end aldrig. At han forsøger at fremme sit salg ved at skrive fra en anden bruger af, at han er interesseret i et salg/køb, er da ikke så slemt. Han er interesseret i en partner, og derfor kan jeg virkelig ikke se det skulle være så slemt, det han skrev. Det minder vist mere om et bump end noget andet, og at folk køre det op i en spids på den måde, er grinagtigt.

Han forsøgte at skabe lidt respons i hans tråd med 2 brugere - wow - big ass crime, og virkelig umoralsk gjort - skam dig!!

Det er ikke mere umoralsk end de der vil starte et forum op, baseret på ene og alene fiktive brugere til der kommer flere aktive brugere. Fjollet. Jeg håber tråden bliver låst eller slettet.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 20:41 | Låst

Hmm, er det ikke bare at "købe" iphone-5-et-eller-andet.dk, så er det lige så godt?

Ellers melder jeg mig som frivillig til at købe det og sælge det videre.

Hilsen, Robert

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 20:46 | Låst

iphone-version-5.dk er ledigt, samt en masse andre.

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)