Hej Jonas!
Hvis du læser hvad jeg skriver, hvilket du øjensynligt ikke har gjort, så snakker jeg ikke om ulovligheder!! Men om begrebet "etik". Ved ikke om du personligt benytter dig af begrebet i dit forretningsliv, men for mig betyder det rigtigt meget!
På denne side, som er baseret på fornuft, hjælp og tillid, synes jeg det mindste man kan forvente af hinanden er ærlighed. Ikke just det som trådstarter emmer mest af.
Jeg har ytret min ærlige mening og du din. Du kan give mig minus stjerne eller hvad du vil, men det ændre ikke på min holdning!
Dbh
Mads
Jo, jeg læser hvad du skriver, men du læser vist ikke hvad det er jeg skriver, for det jeg skriver er at det ikke er en så slem "forbrydelse". Etik er fint, men læs dog hvad det er der bliver skrevet fra trådstarters og hans "multi" - så vil du også kunne læse dig frem til at det måske ikke er endvidere alvorligt, og da slet ikke i sådan en grad at vedkommende ikke burde være velkommen.
Ærlighed - han har da praktisk talt indrømmet at begge brugere er hans egen. Først efter afsløringen, men bedre sent end aldrig. At han forsøger at fremme sit salg ved at skrive fra en anden bruger af, at han er interesseret i et salg/køb, er da ikke så slemt. Han er interesseret i en partner, og derfor kan jeg virkelig ikke se det skulle være så slemt, det han skrev. Det minder vist mere om et bump end noget andet, og at folk køre det op i en spids på den måde, er grinagtigt.
Han forsøgte at skabe lidt respons i hans tråd med 2 brugere - wow - big ass crime, og virkelig umoralsk gjort - skam dig!!
Det er ikke mere umoralsk end de der vil starte et forum op, baseret på ene og alene fiktive brugere til der kommer flere aktive brugere. Fjollet. Jeg håber tråden bliver låst eller slettet.