Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Målløs liv uden indhold og livsglæde - hvor er mit mål ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Godmorgen ,
Nu er det nok.Jeg opgiver snart alt og lader mit liv få ro fra min frustrationer, nederlag ved komme på bistandshjælp.

Men måske kan nogen hjælpe mig her med råd og forslag som kan hjælpe mig..

Jeg er 35 år og har kun arbejder 6 år i livet.Hårdt arbejde kan jeg ik klare og lønnen er for lavt til jeg kan få dagligdagen til hænge sammen(har 3børn)

Har tekniske uddannelse, men der går højest 7mdr, så siger jeg jobbet op pga det bliver for komplekst og svært for min hjerne (er ikke hurtig til brug hoved)

Jeg fatter intet hvad jeg skal.. Er ved bliv for gammel..

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 08:44

Hvadnu:
og lader mit liv få ro fra min frustrationer
Damm! Hvis det er sådan at du tænker på at tage dig selv af dage, ville det måske være en udemærket lejlighed til at opsøge din læge eller søge hjælp. Håber på det blot var et udtryk for frustration.

Jeg ved ikke hvad det er med Obama, men hver gang jeg føler jeg kører lidt træt i det, læser jeg hans Chicago tale, så er jeg klar igen. du får linket her

http://jp.dk/udland/usa/article1504437.ece

Dette ordsprog har jeg printet ud og hængt op

Giv aldrig op, se fremad, vær positiv og gør det du kan.

Det du ikke kan – kan du lære og det du kan – kan du forbedre

Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:53

Hej Hvadnu.

Dårlig situation du er i.

Jeg mener absolut du er det forkerte sted til at søge om hjælp. Selvom folk herinde er meget hjælpsomme og kommer frem med gode løsninger, mener jeg absolut ikke at dit problem bunder ud i penge eller iværksætteri.

Snak med din lege, som kan henvise dig til en psykolog. Undgå så vidt muligt en psykiater, da de bare udskriver medicin.
Problemet er højst sandsynligt dybt inde i dig selv, og medicin vil kun dæmpe følelsen af problemet, men ikke fjerne problemet.

Det lyder til at din manglende vilje til arbejde stikker dybere end bare at det bliver for komplekst.

Du virker til at være en klog person, og at du klarer 7 måneder et sted viser jo bare at du kommer over den 3 måneders prøveperiode og derved lever op til virksomhedens krav. At du selv siger op, og ikke bliver fyret viser også at ideen om "at du gør eller kommer til at gøre et dårligt stykke arbejde", ligger hos dig og ikke din arbejdsgiver.

Se indad. Find ud af hvorfor du rent faktisk gør som du gør. Giv dig selv en chance, og vær ikke så hård ved dig selv. Der er en grund. Der er altid en grund.
Find grunden, og du fjerner problemet fuldstændigt.
Som en sjov tanke, kunne du prøve at sænke forventningerne til dig selv i et nyt arbejde, og se hvor længe du kan forblive ansat uden at du bliver fyret.
Min fornemmelse er at der går flere år, og ikke kun de 7 måneder.

Jeg ønsker dig alt det bedste, og gør dig selv den tjeneste at søge professionel hjælp. Det er der ingen skam i. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 10:02

kunne ikke have sagt det bedre selv Zaphod!

Hvis jeg vidste hvordan man gav stjerner havde du fået 5

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)