Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode brugte kontorstole?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Engedal Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg mangler en rigtig god kontorstol som kan indstilles i lænden og kan synkronisere-vippe. Da jeg er nystartet har jeg ikke så mange penge. Jeg har maks 2000 kr til en ny stol. Har du en stol eller ved nogen hvor man kan få fat i brugte gode kontorstole med disse funktioner? Tak for hjælpen!

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 21:37

Kontakt Morten WideEyes.dk & AAimport.dk - med lidt held kan du (også) få fingrene i en SUPER fed stol til den pris. Jeg har lige modtaget en - og den er bare rigtig fin.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:46

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Engedal Skrevet kl. 22:36

Mange tak, begge to. Det ser jeg nærmere på. Er der andre med gode tip, så modtages de meget gerne :)

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 05:44

Jeg har en stol som du efterspørger. Den kan både indstilles i længden og har synkroniseret vip. Den er fra Tyske Prosedia og har 3 års garanti. Den har alt hvad du forlanger. Til gengæld koster den kun 1300 kr eks moms og med armlæn 1699 eks moms - også er den ny!

Check den ud på dette link: http://www.office2go.dk/shop/younico-pro-231p.html

Du kan også se en lille film her om hvordan du indstiller stolen korrekt - hvilket er super vigtigt hvis du skal sidde på den længe. check http://www.office2go.dk/shop/cms-gode-raad-om-indstilling-af-kontormoebler.html.

Hvis du har flere spg ringer du bare på 88 82 70 05 - Med venlig hilsen Jacob Holm

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)