Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg give din virksomhed første hjælp ? Århus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften der ude.

Da jeg skal bruge et par referencer til min side , tilbyder jeg nu et virksomheds tjek til 2 Århusianske virksomheder.

I dette virksomheds tjek kommer jeg rundt om jeres markedsføring , jeres social media stratagi ( hvis i har en ) og kommer med forslag til mersalg i butikken.

Vi tager desuden en snak om hvad i kan gøre bedre, både med priser på jeres produkter, placeringer, events og hvad vi ellers kan finde på.

Igennem mange år har jeg både drevet butikker og arbejdet med markedsføring af disse, så jeg ved hvad jeg snakker om.

Jeg vil gerne have en håndværker og en butik ind, men lad os nu se hvad der kommer ud af dette indlæg.

Tilbudet er helt gratis i første omgang, jeg tager en snak med jer, og laver en rapport over hvad jeg syntes der skal ændres, derefter kan vi i fællesskab finde ud af hvad der der praktisk skal gøres.

Du betaler kun hvis du efter vores møde vil have hjælp til at komme videre.( og prisen er skarp )

Ser frem til at høre fra jer

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 21:18

???

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 21:22

Hvad forstår du ikke i mit indlæg ?

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 21:29

yes,men måske jeg er en handværker du leder efter???

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 22:27

Send gerne lidt informationer om dit firma og problem stillinger du har så kan vi lige tage den der fra , info@wilhelmsen.tv

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 14:53

Bumper lige indlæget op en gang, der må være nogle der ude der kan bruge noget hjælp til markedsføring af deres virksomhed i Århus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)