Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Invitation til Bitchfest

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 18:27

Synes det er en rigtig flot hjemmeside! :)

Få et favicon

Sæt et CVR nummer op i bunden

- Alexander Baandrup Larsen  

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ved en hurtig læsning, lagde jeg mærke til at du på forsiden skriver at I har 15 års erfaring, mens du siden "om os" skriver "10 års erfaring"

Kommer snart...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:54

Indenfor de sidste par år, har jeg 3 gange skulle bestille et mobilos disko dasko. 

Og jeg skal være 100 % ærlig og sige, at du ikke engang ville komme med i overvejelserne, og her er hvorfor: I viser ikke priser på hjemmesiden. http://www.diskotek-soundforce.dk/mobildiskotek-priser/

Hvis det er svært, så kom med en række eksempler på priser, men udover det, burde det ikke være så komplekst :). Om ikke andet må du kunne lave nogle standard priser også er der alt ekstra gearet som man kan vælge til.

Så kan du have nok så fin en hjemmeside, men hvis jeg i mit (meget tidligere) analyse ikke kan finde priser på din side, er jeg hurtig videre til den næste. 

Her er et meget godt eksempel: http://www.darkmoon.dk/mobildiskotek/pris-pa-mobildiskotek/prisberegner.html

Fin side, håber I kan bruge fiffet!.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 19:03

Lad være med at bruge ord som "feks", "osv", "...", det virker uprofessionelt. 

Det samme gør "voksne DJ's" og "God musik", du må kunne komme op med nogle bedre grunde til at folk skal vælge dig. "lave priser", "Det nyeste musik" et eller andet.

Desuden synes jeg du skal bruge ordet "vi", i stedet for "jeg"

God fest ;)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:13

Da jeg så tallet 15 med det samme, da troede jeg i et split sekund at det var din alder. Syntes siden trænger et lidt mere voksent look

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)