Hej alle,
Tak for svar.
Nu var det jo bare en pudsig tanke som jeg fik den anden dag, det kender I sikkert alle sammen (-:
Derfor vil jeg ikke på nuværende tidspunkt belemre udbydere med spørgsmål. Måske senere. Nu går jeg lige i tænkeboks.
Men har I en ide om hvorvidt vi snakker 1 øre/sms eller 20 øre/sms henholdsvis for opkald/min.?
/Banditten
Hej din bandit...
Det er der mange der har. Drømte selv altid om det da jeg var mindre og der er kun een vej hvis man drømmer om det. Find på et koncept, det er absolut nødvendigt ellers blir du bare en fisk i vandet som så mange andre.
Mange eksisterende virksomheder har en idé om at fordi de har en eksisterende kundekreds, at så vil de få succes, men man bliver simpelthen nødt til at "kunne noget".
Du skal ikke regne med 1 øre per sms :-) men bestemt heller ikke 20 øre. Forvent noget midt i mellem.
Se første ting du skal tage stilling til.. privat eller erhverv?
Privat er nemmere at få kunder på, men erhverv er mere stabilt, medmindre du selvfølgelig kan finansere endnu en "onfone"
Hvis du vil starte til privat, så er mvno-systems et godt sted at kigge. Hvis du altså vil slippe for høje bankgarantier mv...
Hvis du vil starte til erhverv, så kig på Maxtel.dk så skal vi hjælpe dig videre.
Ja vi kan faktisk også hjælpe dig med privatdelen også, dog vil det blive igennem mobilevalue, men de er også p..... gode.
Hilsen Matt