Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Fra  MJ Visualizing Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere!

Jeg har, med en ven, startet et firma, som producerer 3D-billeder til folk, ifm. renovering mm. af boligen.

Jeg tænkte, at dette var det rigtige sted at få lidt respons på vores hjemmeside, så i må meget gerne komme med forslag til ændringer i tekst/design og, hvad i ellers kan finde på.

Jeg er desværre ikke den store nørd til hjemmesider, men kan dog en smule, og har selv sat siden op.

Adressen er: www.mjvisualizing.dk

De bedste hilsener

Mads Christensen

MJ Visualizing

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 12:40

Forslag:

En bedre beskrivelse af hvad I kan samt hvem, som kunne have brug for jeres kompetencer.

Siden mangler gode metakoder!!! Vigtig!!!

Ellers OK sideBig Smile

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:44

hjemmesiden der ligner mere en blog, end et firma

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:08

udnyt google viser op til 70 tegn lige nu vises kun domæne navnet

få google plus på siden og twitter

få på kontakt siden cvr nummer og i fodnoten det giver troværdighed over side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23

Det første jeg lægger mærke til på hjemmesiden er manglen på billeder! Hvis jeres firma handler om visualiseringer, så bør jeres hjemmeside også afspejle dette. Siden skal BOBLE af 3D-billeder, ligesom jeres firma selvfølgelig BOBLER af kreative løsninger, ikke?

På forsiden er der 2 visualiseringer - jeg går ud fra, at de er computer-genererede og ikke fotos. Jeg vil anbefale jer at skaffe mange flere billeder, både store og små; på skrå og "på lige", forneden og foroven.

Jeg ved godt, at der er MEGET arbejde i at lave grafik, men overvej om det ikke er ulejligheden værd.

På siden Bestilling foreslår jeg at ændre teksten, for jeg kunne ikke umiddelbart fatte meningen. I skriver "Udfyld et dokument som eksemplet her", og straks drøner mine øjne rundt og leder efter et eksempel, men der er INTET eksempel! Når jeg læser mere, og navnlig læser igen, fatter jeg, at jeg skal klikke på "Eksempel på beskrivelse af projekt.pdf" og begynde at læse forfra.

Jeres forklaring om, hvordan men foretager en bestilling, vil jeg anbefale jer at ændre, så man forstår det spontant, og meget gerne i form af en visuel forklaring. Det skulle jo være peanuts for jer at lave en visuel vejledning...

Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Fra  MJ Visualizing Skrevet kl. 09:34

Mange tak for de hurtige svar! Det er alt sammen noget jeg vil kigge nærmere på, og få rettet hurtigst muligt.

Endnu engang tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)