Hej Johan. / Claus |
har sendt dig en mail
vh
Johan
Hej Johan. / Claus |
Jeg kunne ikke forestille mig vi kunne gøre det meget billigere. Både redWEB og os selv, har en forretning, der skal køre, og det hele skal løbe rundt og tingene skal laves ordentligt, så tager det unægteligt tid og tid koster penge. Når de byder 10 timer, så vil jeg også gætte på, at det fordi de af ren og skær erfaring ved, at det kommer til at tage ti timer. Selvom et template er købt i forvejen, kan det tage lang tid at få det til at se præcist ud, som kunden ønsker. Hvis der dertil er nogle problemer i backend, med fx sh404sef, så skal det også løses ordentligt. Derudover skal alle modulpositioner sættes ordentligt op, der er sikkert et par moduler og komponenter, der kommer med templatet, der skal fikses osv. Til sidst skal det hele vel også testet, så du er sikker på det spiller? Derudover har de sikkert indregnet, at du ikke er tilfreds med den første løsning, de laver (det er kunder generelt sjældent), hvorfor de har lagt en buffer ind, så der er tid til at tage dine rettelser seriøst. På den måde sikrer de, du ender med en webshop du er tilfreds med, og at de får leveret et produkt, de selv kan stå inde for. Men hvis du mener det er for dyrt, så kan du jo prøve at få fat i en flok indere, eller høre en anden herinde (eller på freelanceren), om de kan løse det for mindre. Min erfaring siger mig dog, at resultatet tit bliver dårligt, hvis man presser et webbureau for meget i pris. Det var mine 5-cent. Under alle omstændigheder må du have rigtig meget held og lykke med din shop :) |
Hvad fandt du egentligt ud af? fik du det op og køre og hvem hjalp dig? |
Hvis du skal bruge en færdig Joomla + redSHOP + Template der er klar til at flyve (og kun kræver små justeringer) så lad mig anbefale vores template klub :) http://templates.redcomponent.com/ Vi har de første 3 templates ude og der kommer en ny om måneden - så får du ikke en flyvefærdig webshop meget hurtigere :) |