Jeg har brug for hjælp til at tilpasset det standard shop template jeg har købt hos Gavick.com
Jeg har fået nogen til at sætte Redshop, joomla og SEO404 op på en server men de kunne ikke få templaten til at virke og tilpasset. Jeg har brug for en der har erfaring med at sætte en standard template op til en REDshop.
jeg skal kun bruge den tekniske hjælp så templaten er sat rigtig op så klare jeg selv resten. Jeg betaler selvfølgelig for hjælpen efter aftalt pris.
jeg tror ikke der er ret mange her på amino, der kan hjælpe med dette problem - læs eksperter i redshop-template - prøv at smide den i redshop / Joomla forum et sted på nettet.
Alternativt må du nøjes med en Joomla-ekspert, og hvis du vil nøjes med det, kan jeg kigge på det
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Dog er vi ikke meget billigere end redweb. Men som de andre også skriver, så kan du hurtigt komme til at bruge flere penge, hvis du hyrer folk, der ikke ved, hvad de laver.
tak for dit svar. Jeg har lige talt med Redweb de skal bruge 10 timer på det og det syntes jeg er for meget (ca.7500 kr+ moms) for at sætte noget op der er lavet til at være standard. De mener at det nemmere for dem at lave en ny instalation hvliket sikkert også er rigtigt. Men 7500 kr er for meget. Især når et af salgs argumenterne for systemet er at det er nemt og hurtigt at sætte op :-)
Mange gange hvis man selv har købt et template eller en extension kan der være stor hjælp at hente i de respektive firmaers bruger forum. Hos Redcomponent.com har de ihvertfald et bruger forum hvor man lynhurtigt får svar/hjælp til sine spørgsmål. Om Gavick Pro har et lige så godt et forum skal jeg lade være usagt , da jeg aldrig har brugt nogle af deres templates.
Jeg har sat nogle shops op i Reedshop efterhånden og det ER nemt at arbejde med (sammenlignet med andre shopsystemer jeg har rodet med) Om det er templaten der skal have skylden eller Redshop eller måske de som har lavet tingene for dig er ret svært at afgøre uden konkret at have viden om hvad der er gået galt med din side ... men der må være rodet noget rundt i tingene hvis redweb anbefaler en ny installation.
Jeg ved ikke hvad årsagen skyldes og det var ikke for at kritiserer REDshop eller templaten, det kan sagtens være at dem der har sat det, op der ikke fik det gjort rigtigt første gang. Det er også ligegyldigt, hovedsagen for mig er, at jeg skal have shoppen op og køre. REDSHOP skal have ca. 7500 for en installation og ca. 15000 kr for en fuldt fungerende shop med email templats sat op, betalingsmodul og alt hvad der skal til (minus Grafik), sådan at jeg bare skal fylde tekst, billeder og produkter ind få en indløsningsaftale og så kan den gå i luften. Det syntes jeg er for meget og leder derfor efter nogen der kan lave det samme til en væsentlig lavere pris. Dem må der findes nogen af :-)